tanışma

12 0 0
                                    

İyi okumalarr

"Yapılan teste göre Mayıs ve nisan öztürk %99.9 ihtimalle Tahsin Karabulut un, Mayıs ve nisan karabulut ise murat Öztürk'ün kızıdır"

Doktorun söylediği şeyler ile gözlerim doldu. Ama hemen toparlandım. Çünkü ben ayakta duramazsam, nisan da duramaz. Birimiz yıkılırsa diğeride yıkılır. Nisa Ya baktığımda hep şen şakrak deli dolu olan kardeşim, şimdi suspus oturup ağlıyordu.  gözünden gelen yaşı elimin tersiyle sildim. Üzerimizde olan bakışları umursamadan kardeşimle birlikte dışarıya çıktım.

Elinden çekiştire çekiştire bahçeye çıktık bı banka oturup bağdaj kurdum oda aynısını yaptığında artık konuşabilir dik.

"Ne yapıcaz mayıs? Tüm hayatımız yalanmış. Onca yaşadığımız sey boşaymis. Şimdi ne olacak?"

"Bilmiyorum Nisan. Ama sanırım herkes gerçek aileyle gidecek. Eğer bizi isterlerse gidicekmiyiz? Sen nasıl istersen öyle yapalım"

"Eğer gitmemiz gerekirse gidelim.evet hayatımız boyunca hep ikimiz birbirimize destek çıktık birbirimiz kolladik ama bir gün bile olsa ne abilerimizden ne anne babamızdan sevgi görmedik. Bu sevgiyi sadece ben değil sende hak ediyorsun. daha fazla anne baba sevgisi görmeden yaşamak istemiyorum. Belki severler bizi? Mutlu oluruz onlarla? Deneyelim bence"

"Tabi sevecekler kızım biz sevilmeyecek insanlar mıyız ayol"

"Yine döndün fabrika ayarlarına ha iki dakika ciddi durunca bozuluyosun hemen. "

"Sanki sen öyle değilsin aynısının lacivertisin işte "

"Yani birazcık öyle ama olsun"

"Neyse neyse birden çıktık odadan gel gidelim yanlarına"

Odaya tekrar geldiğimizde bizim biolarin gözleri bizim uzerimize düşerken biz ex anamız ve babamızın kizlarini sarıp sarmalamalarina göz devirmekle meşguldük.

Bio anne olduğunu düşündüğüm kadın birden gelip ikimize birden sarılınca tabiri caizse mal gibi kalmıştık ortada.

"Özür dilerim. Özür dilerim. Ben nasıl farketmedim onlarin benim çocuğum olmadığını..."

"Ay saçmalamayın lütfen ne özürü sizin bı suçunuz yok suçlu olan kişi bizi karıştıranlar. Ki onlarda özur dileseler bile hiçbirsey degişmeyecek oyuzden geride kalan zamanları boşverip ileriye bakalım lütfen"

Ooo nisadan beklenmedik hareketler

Bio ana ikimizi bırakıp gülümseyerek "tamam ozaman. Önceden olan herşeyi unutup yeni bir sayfa açıyoruz. Ama önce evimize gidelim. Bizimle geleceksiniz değilmi?"

Nisoya kısa bı bakış attıktan sonra "evet geliyoruz"dedim

Gülümseyip elimizden tuttu.bizi bio babaya doğru götürdü.

Bio babanın burda olduğunu yeni farketmiştik gulumseyerek " ben babanız Tahsin tanışdığıma fazla fazla memnun oldumm"dedi m leri fazla söyleyerek

"Ben Mayıs buda kardeşim nisan bizde memnun olduk"dedim ikimizin yerine.(aklıma Hint dizisi olan ikimizin yerine geldi foydoyddkgdjgsu)

"Bende anneniz nihal yavrularim hadi evimize gidelim daha tanışacak çok insan var."Dedi bio anne

Bizi peşinde sürükleyerek aşırı mükemmel araba demeye dilimin varmadigi bı Range Rowera bindik. yol boyunca kimseden ses çikmamişti. Ben gereksiz fazla gerilmiştim nedense. Nisan bunu farketmiş olmalı ki elimi tutup gülümsedi.

Araba tabiri caizse üç katlı saray yavrusunun önünde durdu ve bız indik. Nisan hâlâ elimi bırakmamıştı. Buda demek oluyo ki oda gerilmiş.

Evin kapısının açılmasını beklerken Nisan a güven verir gibi gülümsedim. Oda gülümsedi.
İçeri girdiğimizde bio ananın yönlendirmesiyle bı salona girdik.

mayıs& nisanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin