1. Tennis

13 1 0
                                    

"Fortere!" Ropte treneren min. jeg var på trening på en tirsdag som vanlig, men for meg var det ikke en vanlig dag. kjæresten min hadde slått opp med meg noen dager før og først var jeg knust, men så innså jeg at jeg egentlig ikke følte kjærlighet til han. Etter treningen idag skulle min bestevenn Markus hente meg og vi skulle henge litt sammen før jeg skulle hjem. Da treningen endelig ble over gikk jeg for å skifte og løp opp trappa til hovedinngangen der sto Markus og venta på meg.
"Hey" sa han
"Hey" svarte jeg og vi klemte hverandre.
"Så hva vil du gjøre?" Spurte han meg.
"Jeg tror jeg bare har lyst til å slappe av litt." Han nikka og tok meg med til en trapp, først trodde jeg vi skulle opp og sitte i kaféen men Markus tok meg med under trappa og der satt vi.
Vi satt en stund og prata. Før jeg engang visste hvordan jeg kom meg dit lå jeg med hodet på knærne til Markus og han strøk meg på håret.
"Markus tror du jeg og Alexander vil fortsatt kunne være venner?"
"Selvfølgelig, Alexander er min bestevenn og jeg vet at han ikke vil miste kontakt med deg selv om dere ikke er sammen lenger" svarte han og kysset meg på pannen. Jeg følte meg litt rart om det for han var jo bestevennen til X-en min men hva kunne jeg for at jeg likte det? Det at han kysset meg sånn på hele fjeset utenom munnen. Når tiden ble inne til at jeg måtte dra ville ingen av oss slippe den andre, men jeg visste jeg måtte gå hvis jeg ville se Markus igjen denne uken. Vi ga hverandre klemmer og skulle til å gå når jeg plutselig gjorde noe jeg ikke hadde forventet fra meg selv. jeg kysset Markus på kinnet.
"God natt Markus" sa jeg
"God natt Bella" sa han og vi gikk hver vår vei.

How many times do I have to tell you this?Where stories live. Discover now