3. Traume

11 0 0
                                    

Vi lå sånn inntil hverandre helt til jeg hørte stemmen til Angela. En av mine nære venner fra skolen.
-hei Bella! Sa hun til meg og viste meg jeg skulle reise meg opp for å gi henne klem. Jeg begynte å stå opp uten å egentlig ha lyst til det, men hendene til Markus stoppet meg og dro meg ned igjen.
-hei Angela. Sa han, Angela begynte å snakke masse om at hun ville ha klem fra meg men jeg hørte ikke så godt etter. Plutselig så jeg at Markus la en hånd over munnen hennes og hun for å få den bort slikket han, men Markus bare smilte.
-du vet jeg er høyere hendt? Sa han med et smil om munnen. Angela skjønte hva han mente å gjorde et forferdet fjes og jeg kunne ikke annet enn å le. Angela gikk og med en gang var jeg tilbake i armene til Markus.
-Hihi hvorfor ga du venninna mi traume? Spurte jeg Markus og kunne ikke noe for at jeg lo litt når jeg sa det.
-jeg vil ha deg for meg selv. Sa han og dro meg enda tettere inntil brystet hans. Jeg smilte og lukka øyne mine for å slappe av. De siste måneder hadde jeg fått lite søvn for jeg greide ikke sovne om nettene. Etter hvert begynte Markus å dulte i meg.
-Bella ikke sov. Sa han med en latter.
-jeg sover ikke. Løy jeg, jeg visste det egentlig var nytteløst, han visste alltid om jeg løy eller ikke.
-sliten?
-kanskje litt. Innrømte jeg tilslutt, han lo litt før han dyttet meg tilbake til seg og lot meg slappe av litt til.

How many times do I have to tell you this?Where stories live. Discover now