4. "Dans? eller....."

10 0 0
                                    

Jeg lå stille og slappet av når jeg kjente at noen dulta i meg. Jeg åpna sakte øyne noe som tilsvarte at jeg hadde sovnet på et eller annet tidspunkt. Personen som dulta i meg viste seg å være Markus. Jeg lagde en ufornøyd lyd. 

-Hey det er på tide å stå opp.

-La meg sove. mumla jeg og prøvde å sovne igjen

-Du har dans om en halvtime, jeg tenkte du ville rekke det selv om det siste jeg vil er å slippe deg. 

-Takk, jeg skal bare gå å skifte. med en gang jeg sa det løp jeg til toalette og skiftet til mine treningstøy, som tilsvare en trang grå t-skjorte og svarte tights 3-4 til kneet. Jeg hadde i tilleg joggesko men de skulle jeg ta på når timen startet.  

-Hade jeg må gå nå. sa jeg og vinka til resten av mine venner. Sofia kom seg opp av sofaen ut av kjæresten hennes sine armer, Sebastian og kom og klemte meg. Jeg klemte henne hardt tilbake og så kom Alexander og klemte meg. Vi var bestevenner selv om han er X-en min. 

-Hade Markus. sa jeg og etter en klem hadde tenkt å gå når jeg merka noen gikk bak meg. Jeg snudde meg og merka det var Markus. 

-Hva er det? spurte jeg overrasket 

-Jeg skal samme vei som deg vi kan jo gå sammen litt. sa han med det smilet jeg likte så godt, jeg nikket og vi begynte å gå. Turen til dansen min var kort så Markus bestemte seg for å følge meg dit før han skulle gå hjem. Vi sto akkurat utenfor mitt danse studiet når han bøyde seg mot meg og.....

How many times do I have to tell you this?Where stories live. Discover now