Ayaz'la beraber Ekin'in yatacağı odaya geldik. Ayaz'dan izin alarak odaya tek girdim.
"Ekin, iyi misin?" gözleri kapalıydı ama sesimi duyunca gözlerini açtı. "İyiyim merak etme." sesi solgundu. Yatağının kenarına oturdum. "Neden beni korudun Ekin? Belki şuan da sen yoktun bile!" diye bağırdım. Bağırmamam lazımdı ama kendimi tutamıyorum, içimde tuttuğum tüm düşünceler dışarı çıkıyordu. "Gece"diyebildi sadece." Hiçbir açıklaman yok, belkide ben ölecektim, bana bir şey olacaktı." dedim sesimi alçaltarak.
" Gece ben sadece seni korumak istedim.."
Hiçbir şey diyemedim, aslında Ekin'e kızmıyordum ama ona bir şey olmasından korktuğum için böyle davranıyordum. "Ekin, bağırdığım için özür dilerim ben sadece sana bir şey olacak diye korktum, korktum. Bu yüzden bağırdım."
"Sorun değil, seni anlıyorum. Çok şey yaşandı o an,etkisinde kalman normal bir şey." dedi içimi rahatlatmak ister gibi. Ardından karnındaki yarasına baktım. Hâlâ kanamaya devam ediyordu, ayağa kalktım. "Kanaması normal mi? Çok kanıyor."dedim endişelenerek." Eğer kötü hissediyorsan hemen birisini çağırabilirim."
" Sadece başım dönüyor,o da kan kaybettiğim için yani sorun yok. Ha buarada bir şey diyeceğim. "dedi gözlerime bakarak." Ayaz'ı gördüm daha demin yanındaydı. O nasıl duydu ben anlayamadım. "" Sen ameliyata girerken eşyalarını bana verdiler. Telefonun içindeydi bende aldım ve kişilerinde kayıtlı kişilerden Ayaz'ı bulup aradım. Babanı arayamazdım,telefımumu karıştırmışım gibi düşünme lütfen. Karıştırmadım gerçekten. "
" Karıştırsan bile sorun olmazdı zaten, sevgilim falan yok."dedi sırıtarak.
Normalde böyle imalı sırıtmasını sevmezdim ama şuanda çok hoşuma gidiyordu." Hoşuna gidiyor değil mi gülmem?"dedi." Evet, hoşuma gidiyor. "dedim. Tam o sırada hemşire geldi ve Ekin'in serumunun bittiğini görünce bir başkasını taktı." Bugünde hastanede kalmanız doğru olacaktır, doktorunuz size bilgi verecektir, Geçmis olsun. "dedi hemşire ve odadan çıktı." O zaman bende çıkayım, istersen Ayaz da gelsin baya merak etti seni. "dedim ve odadan çıktım." Ayaz, içeri girebilirsin. "dedim ve bir koltuğa oturdum.
(Ayaz'ın ağzından*)
"Ekin,nasılsın kardeşim?"dedim ve yanına oturdum." İyiyim. "dedi Ekin ve bacağını hareket ettirdi.
" Bir şey diyeceğim. "dedim. Ekin merakla" Efendim?"diye sordu.
" Bu Gece sana kafayı fena takmış yalnız haberin olsun. "diyip göz kırptım." Neden ki? "diye sordu heyecanla. " Nedenini söylemeden önce şunu diyeyim, sende kafayı takmışsın ayrıca çok yakışıyorsunuz. Buarada nedeni de şu, hemşire yakınlık derecemizi sorunca sevgilisiyim dedi sonra bir şey dememem için bana baktı. Anladın mı? Neden öyle dediğini sorunca bir şeyler saydı ama ikimizde aslında içinden geçen şeyi dediğini biliyoruz."dedim kısık sesle. Ekin çok heyecanlanmıştı." Yoksa siz gerçekten sevgili misiniz?"" Hayır,daha değil. " dedi gülmemeye çalışarak. Çok geçmeden doktor kapıyı açtı ve odaya girdi." Ekinciğim, nasılsın? Az önce sevgilinle konuştuk, senin için çok endişelenmişe benziyor. Çok güzel Bi kız."dedi gülümserek. Ardından şunları ekledi" Bugünde hastanede kalman uygun olacaktır, herhangi bir hayati riskin yok ama kanama olabileceğinden dolayı bugünde kalsan çok daha iyi olur. Bugün kalacağın için refakatçin olmalı."dedi ve Ayaz lafa atladı" Bence sevgilin kalabilir yaa, zaten benim biraz işim var''dedim, gülmemek için dudaklarım tek çizgi haline gelmişti. Doktorda onayladı ve odadan çıktı.
"Nolduu Ekiinn, hoşuna mu gitti HAAA?''dedim gözlerinin içine bakarak." Lütfen sevgilimi çağırır mısın? "dedi role girmiş gibi davranarak." Hayy haayy efendim. " diyerek Gece' ye içeri geçmesini Ekin'in ona her şeyi anlatacağını söyledim.
(Gecenin agzımdan*)
Ayaz, Ekin'in beni çağırdığını ve her şeyi anlatacağını söyledi, anlamamıştım ama yinede Ekin'in yattığı odaya girdim. Ekin yattığı yatağı işaret etti, bende yatağının kenarına oturdum.
"Benim refakatçim olur musun,SEVGİLİM?"sevgilim kelimesi bastırarak söylemişti." Sevgilim mi?"dedim şaşırarak.
" Ee herkese öyle diyormuşsun, içerideki benim sevgilim diyormuşsun. Şimdi sevgilim diyince mi sorun oldu? "dedi gülerek." Haa, özür dilerim. Öyle demem gerekti."dedim konuyu geçiştirerek." Neyse ya, sen refakatçi diyordun, ben seninle mi kalıcam yani? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Gözler
Novela JuvenilGece ve Ekin'in aynı sınıfta olup, yaşadıkları olaylarla yakınlaşmalarını ele alan bir kurgu..