Bölüm 7

3 1 0
                                    

Ağlıyordum, sadece gözlerim yerinden çıkacakmış gibi ağlıyordum. Ayaz beni doktor çağırmam odadan çıkartmıştı. Hıçkırarak ağladığım için tek tek ancak hızlı bir şekilde konuşmaya başladım 
"kan var.. Cok fazla kan var.. Lütfen kurtarın Ekin'imi, TAKİP EDİN BENİ!" dedim ardından odaya doğru  koşmaya başladım. Tam kapıyı açacaktım ki içeriden Ayaz'ın bağırma sesini duydum, benim için hayat bitmişti..

"EKİN! EKİN UYAN KARDEŞİM HADİ LÜTFEN KENDİNE GEL,"

"EKİN! " diye bağırarak odaya daldım.
EKİN kan kaybından olacak ki bayılmıştı. Koşarak yatağının ucunda diz çöktüm, hışımla yerde diz cöktüğüm için pantolonum diz kapağından yırtılmış ve canımı yakmıştı ancak bunu aldırış etmedim çünkü Ekin'den başka hiçbir şeyi düşünemiyordum, ilk kez bugün tanıdığı bir insana nasıl bu kadar hızlı bağlanabilir ki bir insan? Ben bağlanabilmiştim, hayatımda ilk defa bugün tanıştığım bu çocuk şimdi kalkıp canımı istese canımı verirdim. Çünkü ben artık bunu hissediyorum, ben Ekin'e aşık oldum..
Ayaz beni tutmaya çalıştı ancak etrafımda gördüğüm her şeyi üzerlerine fırlattığım için bir şey yapamıyordu.
"EKİN'İMİ İSTİYORUM! NE OLUYOR LÜTFEN BİR ŞEY SÖYLEYİN! "

Hemşire  benden çekinir bir tavırla  doktora dönerek "Nabızı düşük doktor hanım, ameliyathaneye açmamız gerekiyor." dedi ardından odadan çıktı. Büyük ihtimalle ameliyathaneyi hazırlamak için gitmişti. Artık etrafıma bir şey fırlatmıyor sadece Ekin'in kapalı gözlerine bakıyordum..

Yemyeşil gözlerine..

*
*
*
*
Ekin'in odasında gözlerimi açtım, hasta yatağında Ekin yatıyordu, sanırım bana sakinleştirici yapmıslardı ki kolumda bitmis bir serum duruyordu. Etrafıma baktım Ayaz yoktu ancak telefonu buradaydı, sanırım su almaya falan gitmiştir diye düşündüm içimden. Ardından aniden ayağa fırladım ve kolumdaki serumu aniden cekerek koparttım. Ekin'in yattığı yatağın kenarına oturdum.. Yüzü eskisinden daha da solgundu,nunöafın hepsi benim yüzümden olmuştu. Eğer beni korumak istemeseydi bunlar başına gelmeyecekti belki ben ölecektim ancak ölmekten en fazla  bu kadar zevk alabilirdim. Gözümden Bir damla yaş aktı, ardından kapı açılma sesiyle irkildim ve gözyaşlarımı hemen sildim. Gelen Ayaz'dı.

"Gece,ağladın mı sen?"

"Çok mu belli Oluyor?"

"maalesef, Ekin için üzüldüğünü biliyorum dün sana sa-"

"Dün bana sakinleştirici yaptılar, fark ettim." diyerek kolumu uzattım.

"Ayaz, biliyor musun bunların hepsi benim yüzümden oldu. Ayaz ben Ekin'e aşık oldum, nasıl oldu bilmiyorum çok ani oldu ama oldu..
Kendine gelsin söz veriyorum ona söyleyeceğim, gerçekten."
Ayaz mutluydu ancak benim bu olayları üstlenmemem gerektiğini, hiçbirinin bneim suçum olmadığını söyledi.
" o gün iyiki seni aramışım, sen çok iyi Bi arkadaşsın. "dedim ve ardından Ekinle sürekli birbirlerine dediği şeyi söyledim,"sen iyi bir dostsun, kardeşim."
Ayaz önce gülümsedi ardından aynısını bana söyledi.
"Sevdim kız seni iyi kızsın, Ekinime yakışırsın sen,"dedi.
Benim gülümsememe sebep oldu ardından Ekin'in sesiyle ikimizde irkildik.

Karanlık Gözler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin