Dumbledore'u öldürürken sanki kalbime bir bıçak battı. Çok kötü bir şey yaptım. Tanrım, ben Albus Dumbledore'u öldürdüm! Resmen şoktaydım. Bana "kendini öldür." deseydiler onu yapacak durumdaydım. İçimde 1-den 100-e kadar saydım ve kabus olmasını diledim, hala kendi zamanında olmamı diledim, fakat ben hala 1997-deyim, hiç bir şey değişmedi. Keşke ölseydım, şuan en çok arzuladığım şey bu. Keşke ölseydim de kurtulsaydım..
Evet şu an tahmin ettiğiniz üzere üçlüyle kavga ediyordum.
Harry-"gözlerimle gördüm, yemin ederim SEN ÖLDÜRDÜN!"
Ales-"EVET, BEN ÖLDÜRDÜM AMA NEDENİNİ BİLMEDEN BANA BAĞIRIYORSUNUZ, BENİ DİNLEMİYORSUNUZ!"
Ron-"senin neyini dinleyeceğiz? Öldürdün işte, ÖLDÜRDÜN!"
Hermione-"BUNCA ZAMAN SANA GÜVENDİK, AMA SEN BİZİ KULLANDIN!"
Ales-"neyinizi kullandım be?!"
Harry-"EMİNİZ Kİ, SEN DUMBLEDORE'UN ORDUSU FİKRİMİZİ ONLARA SÖYLEDİN!"
Ales-"siz nasıl insanlarsınız böyle? Size her şeyi düzgünce anlattım, nedenini anlattım, ama siz hala BENİ TEHDİT EDİYORSUNUZ!"Dedim ve oradan çıktım. Hangi odaya gideceğimi, nereye gideceğimi bilmiyorum, ama bu gece orada kalamam.
Siyah takım elbisenin gömleğinin düğmeleri beni darlıyordu, gevşettim. Kendimi hemen kızlar tuvaletine attım. Yüzümü yıkadım, aynada ne kadar iğrenç biri olduğumu izledim. Ve arkadan bir tıkırtı duydum. Arkamı döndüğümde bunun Hermione olduğunu anladım. Tam bana büyü yollayacakken koştum ve ben de ona büyü yolladım. Böylece düello başladı.
Düello onun bana aynı Draco'daki gibi sectumsempra yollamasıyla bitti. Acıdan bağırıyordum kimse gelmiyordu. Sonra birisi geldi, beni iyileştirdi ve bir yere götürdü.
••••••••••••••••••••••••••
Gözlerimi açtığımda daha önce olduğum bir odada yatakta uzanmış bulunmaktaydım. Yandaki tekli koltuğa baktım, Draco orada uyuyordu. Kaldıramazdım uyusun. Üzerimdeki yorganı onun üzerine örttüm ve lavabo olduğunu düşündüğüm odaya girdim.
Yüzümü yıkadım, kendime geldim. Ama yine kendimi kötü hissediyordum, sonuçta sectumsempra yemiştim. Lavabodan çıktığımda Draco'nun uyandığını gördüm.
Draco-"beni neden uyandırmadın?"
Ales-"çok güzel uyuyordun. Yani derin uykudaydın ondan. Beni buraya sen mi getirdin?"
Draco-"aynı benim gibi Sectumsempra yollamıştı sana. İyileştirdim ve buraya getirdim. Sanırsam kavga ettiniz."
Ales-"evet kavga ettik, Dumbledore'u öldürmem yüzünden."
Draco-"benim yüzümden.. Seni ölümyiyen yapma isteğim olmasaydı böyle olmayacaktı. Lütfen beni affet."Ona yaklaştım.
Ales-"hayır, Draco. Hiç bir şey senin yüzünden olmadı. Ben ölümyiyen oldum, sen beni yapmadın. Ben o gün kabul etmeye de bilirdim ölümyiyen olmayı. Kendini kötü hiss etme söz mü?"
Draco-"söz. Sen hala onlarla aynı binada mı kalacaksın? İstersen Umbridge ile konuşalım Slytherin'e geç. Çok korkak birisi, kabul etmezse tehdit ederiz, ya da aileme söyleriz, ne dersin?"
Ales-"olur ama tehdit etmeyelim, o kadar da olmaz değil mi ama?"
Draco-"tamam tamam. Hemen şimdi gide biliriz mesela. Hadi."Umbridge'in ofisine geldik. İçeri girdik. Gerçekten 'muhteşem' odası vardı. Kediler ve pembeyle donatılmış, parfüm ağırlıklı oda. Ne 'muhteşem' ama.!
Umbridge-"Bayan Rosier, bay Malfoy? İstediğiniz bir şey mi var?"
Ales-"biz bina değiştirme konusunda sizinle konuşmak istedik, müdürsünüz ya ondan."
Umbridge-"okulumda böyle bir şeye asla izin vermiyorum."
Draco-"peki yüzlerce altına ne dersiniz?"
Umbridge-"1000 altın karşılığında isteğinizi yerine getire bilirim."
Draco-"2 saat sonra 1000 altınla ofisinizde olacağız. Şimdilik hoşçakalın."Draco-"para deyince gözlerinin parlamasını gördün mü DJDODGSLFBRİ"
Ales-"KDFİRBTKFBX"
Hermione-"bakıyorum da pek eğleniyorsunuz."
Draco-"sana ne bulanık? Git işine."
Harry-"arkadaşımla böyle konuşamazsın Malfoy."
Ales-"ooo kendini beğenmiş Potter da buradaymış. Bak aklımda mükemmel fikir var. Senin yaptığın her şeyin tesadüfen gerçekleştiğini, hayatını annenin kurtardığını bütün okulun öğrenmesi zamanı gelmedi mi, bay Potter. Her neyse gitmemiz gerek. Hadi Draco."Draco ile Malikaneye ışınlandık. Kapıyı çaldık, Dobby açtı.
Dobby-"bay Malfoy ve bayan, buyurun hoş geldiniz. Anneniz ve babanız içerde."
Narcissa-"çocuklar hoş geldiniz. Noldu hiç gelmezdiniz."
Lucius-"bir isteğiniz mi var?"
Draco-"bize 1000 altın lazım, Ales'in Slytherin'e geçmesi için. Umbridge istedi."
Lucius-"al şu 1000 altını size de 1000 altın veriyorum istediğinizi yaparsınız."
Ales-"teşekkür ederiz."Yeniden Hogwarts'a ışınlandık ve Umbridge'in ofisine gittik.
Umbridge-"getirdiniz mi altınlarımı?"
Ales-"evet.''
Draco-"al."
Umbridge-"bayan Rosier, eşyalarınızı toplayın ve kızlar yatakhanesinde 124 numaralı odaya yerleşin."
Draco-"hoşçakalın."Kısacası Gryffindor yatakhanesindeki odamdan çıktım ve yeni boş odaya yerleştim. Tanrım bu mükemmel bir odaydı.
Ertesi gün ilk ders iksir dersiydi. Yara iyileştirici iksir yapacaktık. Aslında iyi oldu. Çünkü o gün onlarla kavga ederken koluma bıcak sokmuştular ve derin yaralanmıştım.
Yaptığımız iksiri koluma döktüm, dökmez olaydım. İksirde bir şey yanlış olmuştu kolumu düzeltmek yerine daha da yaralıyordu, sanki kolumu kurt ısırmış gibi. Acı içinde bağırırken Draco odadan çıkmış Snape'i çağırmaya gitti.
Akşam sarılan kolumu açmak istedim, falan dokununca ağrıdığı için açamadım. Sonra Draco gözleri kızarmış bir şekilde elimde benim günlüğümle geldi.
Draco-"bana neden söylemedin?!"
Ales-"yoksa okudun mu?"
Draco-"SORUMU CEVAPLA BENİ DELİRTME."
Ales-"KORKTUM DRACO ANLIYOR MUSUN? BENDEN NEFRET ETMENİZDEN AŞAĞILAMANIZDAN KORKTUM TAMAM MI?"
Draco-"dönecek misin?"
Ales-"Hogwarts savaşı bittikten sonra döneceğım Draco."
Draco-"Gitme.. anılarımda öylece gelecekten gelmiş sonra beni bırakan kız olarak kalmanı istemiyorum lütfen."
Ales-"anılarında gelecekten gelmiş sonra seni bırakan kız olarak kalacağım Draco. Lütfen benden nefret etme kaldıramayacağım."
Draco-"seni seviyorum, senden nefret edemem."
Ales-"evet, ben de seni seviyorum, ama seni umutlandırmak istemiyorum, döneceğim, savaş bittikten sonra her kese açıklayıp gideceğim."
Draco-"ben de geleyim, yalvarıyorum sana."
Ales-"olmaz Draco. Kurallara aykırı."Hiç beklemediğim bir hareket yaptı, dudaklarımızı birleştirdi. Sert öpüyordu, işe diller girince daha da romantik ve bir o kadar da sıcak anlar yaşandı...
HALLOOOOOO. YENİ BÖLÜM NASIL AŞKOLARIM. MUCK MUCK ÖPÜLDÜNÜZZZ😸🪐🤗😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Yolcusu ~ Draco Malfoy ile hayal et
FanficAles Valentine Lestrange... Hogwarts Cadılık ve Büyücülük okulunda 5-ci sınıftaydı ve Slytherin binasının normal öğrencilerinden biriydi. Yani o öyle düşünüyordu. Arkadaşlarıyla girdiği iddiada kaybeder ve ihtiyaç odasına girmek zorunda kalır. Tesad...