0.3

612 64 46
                                    

Oy verip satır arası yorumlarınızı bırakmayı unutmayın.

Keyifli okumalar.

5 gün.

Tamı tamına 5 gündür öyle karmaşa içindeydi ki hayatı Lisa'nın.

Arkadaşlarını Taeyong'un masum olduğunu inandırana kadar göbeği çatladı dense yeriydi. Hatta şöyle bir durum vardı ki olayı erkeklere doğru düzgün anlatamamıştı bile çünkü biliyordu ki onlar da Jungkook ve yaptıklarından geri kalmayacak, başlarına iş açacaklardı. Lisa bir de bunun derdine düşmek istemiyordu.

Olayın aslından yani Taeyong'un tehdidinden ise sadece Jennie'ye bahsetmiş ve ondan kendisine attığı mesajları polise gösterip şikayet etme yönünde bir öneri gelse de anında reddetmişti Lisa çünkü ikisi de iyi biliyordu ki Jungkook'un yaptıklarının yanında tehdit mesajları kanun önünde bir hiç sayılacak yine zararlı kendileri çıkacaktı.

En sonunda anlaşmaları ise bir şekilde Taeyong'un elindeki video kayıtlarına ulaşıp onları ortadan kaldırmaları yönünde olmuştu. Lisa o vakte değin sevgilisiymiş gibi davranacaktı.

İlginç olan ise Taeyong şu son 5 günde Lisa'ya hiç olmadığı kadar iyi davranıyordu. Her gün kapısına çiçekler yolluyor ve tehdit ettiği her bir mesaj için defalarca özür diliyordu, tabii bunların arasına onu aldatmadığını, kendisine inanması gerektiğini sıkıştırmayı ihmal etmiyordu.

Kısacası Lisa neye inanacağını şaşırmıştı artık.

Bugün evdeydi. Normalde kendisine ait bir dans stüdyosu vardı ve orada geçirirdi çoğu vaktini fakat bugün gitmek istemediği için televizyonun karşısına geçip rastgele kanalları atlamaya başladı.

Telefonuna bildirimler düşerken zaten dikkatini veremediği programdan kaldırdı gözlerini.

7 böcek 4 çiçek
( Jeon, Rosé, Yoongi, Namjoon, Jisoo, Taehyung, Hoseok, Jennie, Jimin, Jin, Lisa)

Jennie:
Bugün dışarı çıkıp bir şeyler
mi yapsak ya
Patladım evde sıkıntıdan

Namjoon:
Benim işlerim var.
Katılamam yüksek ihtimalle.
Size şimdiden iyi eğlenceler.

Yoongi:
Benim is gunu bugun aq
Birazdan bayilcam is yerinin
orta yerine o olacak

Jisoo:
Akşam yemeğine falan mı çıksak ya
Saat de geç oldu zaten

Taehyung:
Sevgilime katılıyorum
Mantıklı

Rosé:
Jimin ile Jin'in
antrenmanı var bugün
Onlar gelemez ama ben gelirim!
Abi geliyosun dimii 🥺 @hoseok

Hoseok:
Somurdun beni chaeyoung
Geliyorum abicim geliyorum

Jennie:
Tamamdır
Başka kim kaldı yazmayan
@lisa @jeon

Jeon yazıyor...

Jeon:
Gelirim ama yanımda birisi daha
gelse sorun olur mu sizin için?

Taehyung:
Kimden bahsediyoruz tam olarak
Lan
Yoksa senin geçenki kız mı

Jeon:
Evet.

breakup | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin