0.9

692 62 172
                                    

Oy verip satır arası yorumlarınızı bırakmayı unutmayın.

Keyifli okumalar.

"Başlayacağım ama şimdi telefonuna!"

Lisa sinirle söylenirken ısrarla üçüncüye çalan telefon yüzünden gecenin bir yarısı zorlukla araladı gözlerini.

Gözleri odanın karanlığına yavaş yavaş alışmaya başlarken duvar saatini buldu.

03.19

Gelen bildirim sesiyle dirsekleri üzerinde doğrulup gözlerini kapatarak sakinleşmeye çalıştı.

Jeon kişisinden 3 cevapsız görüntülü arama

Jeon kişisinden 7 yeni mesaj

Jeon:
Lalisa
Özür dilerim
Uyuyorsun sanırım
Ben saatin bu kadar geç olduğunu
fark etmemişim
Rahatsız ettiysem kusura bakma
Geri dönmene gerek yok
Öylesine aradım

Lisa:
Artık çok geç
Uyandırdın bile

Jeon:
Gerçekten özür dilerim

Lisa:
Özür dilemene gerek yok da
Sen emin misin öylesine aradığına?

Jeon kişisinden görüntülü arama
Cevapla / Reddet

Gördüğü görüntü ile gözlerinin büyümesine engel olamadı Lisa. Jungkook bu saatte dışarıdaydı ve yürüyordu. Lisa'nın şaşkınlığını anlamış olacak ki söze girdi hemen.

"Gerçekten öylesineydi aslında. Sana mesaj attıktan sonra uyuyamadım, yürüyeyim bari dedim ve görünen o ki..."

Etrafına bakınır gibi yaptı genç adam. Ardından kamerayı çevirerek Lisa'nın gözlerinin şokla daha çok aralanmasına sebep oldu çünkü Jungkook tam olarak evinin önündeydi.

"Tanrı aşkına Jeon, evin evime çok uzak! Burada ne işin var?"

Kızıyordu Lisa çünkü buraya yürüyerek gelmesi demek onun saatlerce yürüdüğü anlamına geliyordu.

Hafifçe kıkırdadı Jungkook. Lisa'nın bakışlarındaki sertliği yumuşatacak cinsten bir kıkırdayıştı bu. Bakışlarını telefonun ardından Lisa'nın odasının penceresine çıkardı Jungkook.

"Bilmiyorum, ayaklarım beni buraya getirdi." Biraz duraksadıktan sonra bu sefer bakışlarını ekrana indirerek Lisa'nın gözlerinin tam içine baktı.

"Ya da kalbim mi demeliyim?"

Yine yapıyordu işte, Lisa'nın kalbini hızlandıracak şeyler söylüyordu.

"Ee, beni içeri alacak mısın?"

Jungkook'un sorusu ile kendine geldi Lisa. Alacaktı tabii ki, onu bir üç saat daha yürütüp hemen evine göndermeye niyeti yoktu.

Üstündeki Hello Kittyli pijaması ve makyajsız yüzü kapıyı açtıktan çok sonra aklına geldiğinden içinden lanetler okudu kendine.

Kapıyı Jungkook'un geçmesi için aralamışken saçlarını bilerek yüzüne düşürüyor, bir nevi kendini gizliyordu.

Bunu anında fark eden Jungkook sol elini uzatarak hafifçe genç kadının çenesini kavramış ve sağ eliyle yüzündeki saçları kulağının arkasından omzuna bırakmıştı.

breakup | liskookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin