Selam naber? Yeni bölüm bu sefer erken geldi. Özel bölüm isterseniz yorumlara yazın.
Tepki:Onlardan bir öpücük istediğinde Skz'in tepkisi
~Bang Chan~
Sen onu öpme dürtüsünü hissettiğinde yeni bir şarkıdan bahsediyordu.
Dudaklarına doğru eğildin ama Chan yana döndü ve dudakların yanaklarına indi.
"A-az önce beni öpmeye mi çalıştın?" Chan kekeliyor ve çekici bir şekilde kıkırdıyor.
"H-hayır." Yanınızdaki battaniyeyi sıktığınızda yüzünüz kızarır.
Chan yavaşça senin üzerine geliyor ve baştan çıkarıcı bir şekilde dudaklarını ısırıyor.
"Bebeğim... eğer istiyorsan bana söyle."
~Minho~
"Minho..." Adını fısıldıyorsun. "Hmm?" Cevap olarak mırıldanıyor ve sana bakıyor.
"Öpücük?" Yüzündeki kızarıklıklar kırmızıya dönüştüğünde gülümsedin.
"Hımm..." Minho dudaklarınızı incelerken işaret parmağını ve başparmağını çenenizi tutmak için kullanıyor. "Ben bu konuda düşüneceğim."
Dudaklarındaki kıvrım belirginleştiğinde kaşlarını çattın. "Seni sadece bunu çok istediğin için öpüyorum."
~Changbin~
"Bir öpücük istiyorum..." Bütün gün dışarıdayken ona el sallardın. Gülümsedi ve senden uzak durmaya çalıştı.
"Yapacak çok işim olduğu için beklemen gerekecek." Somurttun ve ona yavru köpek bakışı attın.
"Sana zaten söylemiştim-" Neden sana hızlıca bir öpücük veremediği konusunda öfkeliydin.
"İyi!" Ona saldırdın ve arkanı döndün.
"B-bekle!" Paniğe kapılır ve peşinden koşardı. "Sadece seninle dalga geçiyordum! Ben de bir öpücük istiyorum!"
~Hyunjin~
Dudaklarıyla buluşmak için başınızı kaldıracağınızı düşünmeden. Tam onu öpmek üzereyken parmak uçlarında yükseldi.
"Gel ve onları al." Hyunjin seninle dalga geçmek için dudaklarını büzdü. Zorlandığını hissettin, bu yüzden çenesini tuttun ve onu başını eğmeye zorladın. Sadece uzanıp çenesini öpmek için parmak uçlarınızdasınız.
"Hala ulaşamıyorsun!" Hyunjin gülüyor
Ofladın ve vazgeçtin. "B-bekle! Geri gel!" Sana sarılır ve gitmene izin vermez.
"Öpücüğümü istemiyor musun?" Hyunjin konuşurken dudakları somurtuyordu. Cevap olarak ondan yüz çevirdin.
Sen hızla onunla yüzleşmek için döndüğünde Hyunjin aniden kapüşonlusunu başına geçirdi.
"Ne-" Başını senin seviyene indirip kapüşonlusunu giyerek seni kendine doğru çekiyor.
Hyunjin seni şehvetli bir şekilde yavaşça ve güzelce öperken dudaklarını birbirine çarpıyor. "Madenlere ulaşamazsan sana geleceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Reactions (Tepkiler)
FanficÇevri kitabıdır her türlü tepki var. Keyifle okuyun.