Selem naberrr. Bu sefer hayal et yazayım dedim. İyi okumalar
Konu: erkek arkadaşınızla gece dışarı çıkmaya karar veriyorsunuz, o sizinle dans etmeyi reddediyor ve siz başka biriyle dans ediyorsunuz.
y/n'nin bakış açısı
"Bebeğim bana bir içki ısmarlar mısın?" Minho'ya dönersin, elin boynunu tutarken baş parmağın yanağını okşar.
kulüp doluydu ve Minho dışında herkes içiyordu.
"Bence yeterince içdin, aşkım." kıkırdayarak kola bardağını yudumladı.
"neden içmiyorsun?"
"Çünkü sen içiyorsun. Eğer ikimiz de içersek eve kim arabayla gidecek? Sadece... git eğlen." gülümsedi ve alnına hızlı bir öpücük kondurdu.
"en azından gelip benimle dans et."
Minho her zaman dans etmeyi seven biriydi ve bu konuda her zaman en iyisiydi. Ne zaman seni dans etmek için bir kulübe götürse her zaman iltifat alıyordu ve diğer kızlar ondan defalarca dans etmesini istemişti. Zaten birisiyle dans ettiğini söyleyerek yanıt vereceğini sanıyordunuz ama tabii ki size dramatik bir giriş yapıyor ve sizi yakınına çekiyor, burunlarınız birbirine değecek şekilde belinizi kavrıyor. gözlerini senden ayırmadan kızlarla konuşur ve açıkça 'kusura bakma bir kızım var' derdi. ama bugün o günlerden biri değildi. seninle dans etmek istemiyordu, bu da kötü hissettiriyordu çünkü her zaman dans etmek istiyordu, bazen seni neredeyse zorluyordu.
"Bu gece olmaz bebeğim." esnedi, "çok yorgunum ama bir dahaki sefere... söz veriyorum." Sırıttı, saçlarını parmaklarıyla geriye doğru taradı.
"Hayır, şimdi benimle dans et!" diye sızlandın ve onu sandalyesine çektin.
"Y/n, başka zaman." içini çekerek dedi.
Gözlerini sinirle devirdin, "tamam". Bardağını masaya bırakdın ve oturduğun yerden kalktın.
"Peki nereye gittiğini sanıyorsun?" sana sadistçe gülümseyerek kaşını kaldırdı.
"Senin dans etmek istemiyor olman benim dans edemeyeceğim anlamına gelmez." ona alaycı bir şekilde sırıttın. "Ben gidip dans edecek başka birini bulacağım."
Minho gözlerini devirerek alay etti, "tamam bebeğim. iyi eğlenceler."
o sadece sizin bu durumu yaşamayacağınızı varsaydığı için bu şekilde tepki verdi. erkek arkadaşınla kulüpteyken başka bir erkekle dans edeceğini düşünmemişti.
yalnızca birkaç dakika geçmişti ve seni aramak için etrafına baktı ve sonunda gözlerini sana diktiğinde... öfkelendi. sen başka bir adamla dans ederken kalbi hızla çarpmaya başladı ve gözleri sana şiddetle baktı.
Minho bunu umursamazdı ama sadece mesafeni korursan. ama gerçekten söylediklerinde ciddiydin, biriyle dans etmek istiyordun. erkeğin elleri belinizin etrafına dolanmıştı, gözleri vücudunuza odaklanmıştı ve elleri kalçanıza doğru ilerliyordu.
Minho'nun canı sıkıldı, sana doğru yürümek için oturduğu yerden kalktı.
Elinden tutup seni adamın yanından uzaklaştırdı. "Affedersiniz, kim olduğunuzu sanıyorsunuz? ne yapıyorsun?" diye homurdandı erkek arkadaşına, yumruklarını sıkıyor.
"Üzgünüm, ne? Sana da aynı şeyi sormalıyım... neden kız arkadaşımla dans ediyorsun?"
"Kız arkadaşın mı? Sanmıyorum dostum." kıkırdayarak kollarını yukarı çekti.
Minho bileğindeki elini sıktı ve yaşlı adama yumruk atmak için hızla bıraktı.
yumruğunu adamın yanağına savurdu, Minho'ya yumruk atmadan önce vücudu hafifçe geriye düştü. Sen onların arasında durdun ve erkek arkadaşının yaralanmamasını umarak onu korudun. Ona kaşlarını çatarak onu olay yerinden uzaklaştırdın.
"Ne yaptığını sanıyorsun?! Neden ona vurdun!?" içini çektin, kafanı salladın ve göğsüne yavaşça yumruk attın.
"piç hak ettiğini buldu... hadi eve gidelim. Çok fazla içmişsin. Bizi eve götürüyorum."
"Ne yapacaksın?" somurttun, kulağına doğru eğilirken başını eğdin.
"ne yapacağımı düşünüyorsun?"
geri çekildin, onun nazik ama saldırgan ses tonu karşısında gözlerin büyüdü.
"Gerçekten seni bu kadar kolay bırakacağımı mı sandın? Ah, hayır. Seni kesinlikle cezalandırıyorum..." sırıttı, "sana benden başka kimse dokunamaz. anladın mı?"
İtaatkar bir şekilde başını salladın ve çılını bastırmaya çalışarak dudaklarını birbirine bastırdın.
belki de bunu daha sık yapman gerektiğini fark ettin...
Son. Yazım hatası varsa kusura bakmayı. Fikirlerinizi belirtmeyi unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids Reactions (Tepkiler)
Fiksi PenggemarÇevri kitabıdır her türlü tepki var. Keyifle okuyun.