Geçmişten Kalanlar 2. Bölüm

70 2 0
                                    

Leon doğru söylüyordu. Ben de değişmemiştim. Hiçbir şey değişmemişti! Her şey hala aynıydı! AŞKIM bile... Hemen üstümü giyindim ve kendimi yatağa attım. O kadar çok uykum vardı ki anında kendimi uykunun kollarına bıraktım.

& RÜYA BAŞLANGICI &

Leon ile beraber sahneye çıktık ve şarkı söylemeye başladık. Şarkı beni kendimden almıştı resmen. Sonunda ise Leon ile birbirimize yaklaştık, yaklaştık ve yaklaştık...

& RÜYA SONU &

Birden bire uyandım. Bu rüya da neyin nesiydi böyle? Şarkı sözlerini unutmuştum bile. Sadece nakaratını hatırlıyordum. Çok güzel bir rüyaydı. Ama maalesef sadece bir rüya...

SABAH

Uyandığımda hemen giyindim ve okula gittim. İlk ders dans dersiydi. Okulda tekrar giyinmek zorunda kalmıştık. Leon sürekli bana bakıyordu. Kızlara bunu söylediğimde onlarında bunun farkında olduklarını söylemişlerdi. Kızlarla konuşurken öğretmen içeri girdi.

Öğretmen: Merhaba çocuklar ben dans öğretmeniniz Gregorio. İlk önce sizi eşleştirerek başlıyacağız dersimize. Herkes o eşiyle çalışacak sürekli. Başlıyorum. Violetta-Leon...

Devamını dinlememiştim. Ne yani Leon ile mi eşleşmiştim? Leon yanıma doğru geldi ve kulağıma eğildi.

Leon: Podemos pintar, colores al alma,

Podemos gritar iee eê
Podemos volar, sin tener alas...
Ser la letra en mi canción,
Y tallarme en tu voz.

Bu şarkı benim dün rüyamda Leon ile söylediğimiz şarkıydı. Ne yani aynı rüyayı mı görmüştük?

Ben: Sen bu sözleri nereden biliyorsun?

Leon: Rüyamda seninle söylüyorduk.

Ben: Aynı rüyayı görmüşüz!

Leon: Ne? Nasıl olabilir ki?

Ben: Bilmiyorum.

Gregorio: Lak lak etmeyi bırakında esnemeye başlayın.

Hemen esnemeye başlamıştık. Sonunda teneffüs vakti... Kızlarla bahçeye çıktık ve bir bankın üzerine oturduk.

Fran: Vilu ne oldu? Düşünceli gözüküyordu.

Ben: Yaa Leon ile aynı rüyayı görmüşüz. Bu nasıl olabilir?

Cami ve Fran: Nee?

Ben: Evet öyle. Bu ne demek olabilir ki?

Cami: Dur ben biliyorum. Bir kitapta okumuştum. Biriyle aynı rüyayı görüyorsan o kişi ile kaderleriniz birleşmiş demektir. Yani Leon ile kaderleriniz birleşmiş.

Ben: Saçmalama Cami. Yok öyle bir şey. Ben gidiyorum. Çantamı dans salonunda unutmuşum. Hemen geliyorum.

Hemen dans salonuna doğru gittim. Hemen içeri girdim ve çantamı aldım. Tam çıkacakken Leon'un beni izlediğini fark ettim.

Ben: Ne oldu Leon?

Leon: Nedenini öğrendin mi?

Ben: Camilla o kişi ile kaderleriniz birleşmiştir diye bir şeyler uydurdu ama dediğim gibi tamamen uydurma.

Leon: Belki de doğrudur.

Ben: Bilmiyorum ama ben gitmeliyim. Kızlar bekliyor da...

Leon: Peki...

Hızla oradan uzaklaştım. Çünkü sürekli gözlerimiz birleşiyordu. Ama tam sınıftan çıktığım anda birine çarptım ve tam yere düşerken biri beni tuttu. Her halde benim kahramanımdı.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Geçmişten KalanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin