{Tatlı İltifat}

88 4 0
                                    

Selamlarr!İlk kitabım arcen aşk ateşi kitabı'nı sizler için yazdım.

İlk defa yazdığım için yazım yanlışları için şimdiden özür dilerim ve çok fazla küfür bulundurmamaya çalıştım.

İyi okumlarr💗

Arif
Yine olduğu gibi boktan bir okul sabahına merhaba ile uyandım.

Ailemin yurtdışında işleri olduğu için 6 aylığına yurtdışına gittiler. Bende en yakın dostum Emre ile kalıyorum.

Lise sona gittiyordum ve 2.dönemin sonlarıydı.2 hafta sonra okullar kapanacak liseye elveda edecektik.

Emre uyanmıştı bile

"Uyan hadi uyuyan prens"
"5 dk daha yaa"
"Okula geç kaldık Arif hadi uyan"
Nedense fısıldayarak konuşuyorduk diye içimden geçirirken şimdi beynime jeton düşmüştü.Okula geç kalmıştık.

"ANANI S- OKULAMI GEÇ KALDIK??"
"Günoo"
Hemen üstümü değiştirip saçımı hemen yaptım ve evden fırladım.

Okula varmıştık.Gelir gelmez müdür anons yaptı;

"Sayın öğrencilerim ve ögretmenlerim herkese iyi sabahlar.Bugün okulumuza yeni bir çocuk geldi.Kendisi türkiyede derece yapmış ve 1. olmuş.Alkışlayalım arkadaşımızı."
Alkıslarla birlikte çocuk gelmişti.Benim beklediğim gibi inek gibi bir öğrenci değildi tam tersi karizmatik,yakışıklı ve sessiz bir tipti.

"Okulumuza hoşgeldin Cenan Adıgüzel."

Demek adı Cenan'dı.Zil çaldı ve sınıflara girdik.Hoca ile beraber sınıfa girdi ve;

"İstediğin yere oturabilirsin Cenan."

Benim yanım boştu.Tek oturuyordum ve benim yanıma gelmişti.Şaşırmıştım,çünkü beni genellikle sevmezlerdi.Sınıfın düzenini bozuyormuşum.Banane!
Sevmiyorsanız siz gidin.

Kendi kendime kavga ederken saçmalıklardan çıkıp gerçekliğe döndüğümde Cenan'ın bana baktığını gördüm ama normal bir insana bakarmışcasına değil."Aşkıyla tutuşup öldüğü birine bakarmışcasına bakıyordu."

Gözlerinden neredeyse ışık fırlayacaktı.Uzun bir sessizlik arasından sessizliği bozmuştum;

"Cenan,nasılsın?"

Karşılık vermemişti.

"Gözlerin çok güzel Arif"

Şok olmuştum.

"Ç-çok özür dilerim Arif.Dalmışım..."

Dedi ve yanımdan koşar adımlarla gitti.Tahminen tuvalete gitmiştir diye düşünerek tuvalete doğru koştum.Hiç kimse yoktu.
Kapılardan birini tıklattım "Dolu!"Bu Cenan'ın sesiydi.Cenan tuvaletten çıktığında ağlamaktan kıpkırmızı olmuş gözlerle bana bakıyordu.
Kaçmaya çalışmıştı ancak buna izin vermedim.
"Seninde gözlerin çok güzel Cenan Adıgüzel."

Cenan bunu duyunca yüzünde küçük bir tebessüm oluşmuştu.Beni boş bir kabine itti ve yaklaştı.Tam dudağıma yapışacakken onu ittirmiştim.

"Ne yapıyorsun Cenan?"
"Ben sadece seni istiyorum Arif."
Utanmıştı.Ağlayarak sınıfa koştu.

Daha okula yeni gelmişti ama benden hoşlandığını çok belli ediyordu.

Zil çalmıştı.Sınıfa giderken aklımda bin tane soru vardı.O sorulardan biriside şuydu;
"Birkaç saat önce okulumuza gelmiş olan çocuk nasıl iki dakikada bana aşık olmuştu?"
Sınıfa girdiğimde Emre yanıma geldi.Bu kadar düşünceli duruşum onda şüphe uyandırmış olacak ki;
"Noldu Arif?"
"Hiiç.Öyle düşünüyordum."
"Yalan söyleme lan!"
"Off tamam be."

---------------Anlattıktan sonra----------------
"İşte böyle oldu olaylar aga."

"O seni seviyorsa ama iki dakikada aşık olacak kadar aşıksa valla bu seni önceden bir yerde görüp bir süre sonra aşık olup,seni takıntı haline getirmiş olabilir."

"Abartma Emre."

"Aha yanımıza geliyo sarıl bana!"

Cenan,Emreyle benim sarıldığımı görünce sinirden patlayacaktı.

"Ee nasılsınız aşk kumruları?"

"Ya ne alaka Cenan. O benim çocukluktan beri arkadaşım."

"Sarılma ozaman."

"Noldu lan,kıskandınmı yoksa Arif'ini elinden alıcam diye?"

"Yok naalaka?"

"Kıskandın ya ondan ENİŞTE!"

"LAN KESİN!"

İkiside yavru kedi gibi susmuşlardı.

Tam o sırada hoca geldi yerlerimize oturduk.Dersimiz Türkçeydi.Dersin bitimine doğru Cenan'a baktığımda sıraya uzanmış bana bakıyordu.Bende ona bakınca içimde sanki yangın varmış gibi bir his oldu.Cenan'a bakınca kendimi iyi hissediyordum."Bende Cenan'a aşık oluyordum"ama bunu yaşadığımız olaylardan sonra asla söyleyemeyeciğimi biliyordum.

Bunları düşünürken Cenan ayaklanıp
bana birşey sordu.

"Arif"

"Efendim?"

"Benden iğrenmiyosun değil mi?"

"Saçmalama!"

Keşke sana olan hislerimi açıklayabilsem diye içimden geçirdim.

Cenan
Arif'in bunu söylemesi içimin yağlarını biraz bile olsa eritmişti.Keşke Arif'de beni sevse diye düşünürken aklıma harika bir fikir gelmişti.

"Arif"

"Efendim?"

"Doğruluk cesaretlik oynayalım mı?"

"Neden olmasın? Ben hemen Emre'yi çağırıyorum."

"Tamam."

Emre,Arif ve ben sınıfta tekdik.Arif Emre'yi De çağırınca,

"İlk kim başlasın?"

"Sen başla Cenan."

"Tamam.Arif doğruluk mu cesaret mi?"

"Doğruluk"

"Biraz bile olsa birine karşı hislerin varmı?"

"..."

"Lan cevap versene."

"Emre olm bı sus ya"

"Neden ki?"

"Söyleyemem çünkü."

"Neden?!"

"Çünkü o kişi..."


Evett biliyorum piçlik yaptım ve en güzel yerinde bıraktım.Biliyorum kısa oldu ama bu seferlik böyle olsunn.Simdilik bayysss💗


Aşk Ateşi <<</𝓐𝓻𝓒𝓮𝓷\>>>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin