"Olmaz Cenan,bunu yapamam..."
Cenan'ın gözleri dolmuştu,Gözünden 1 damla yaş geldi.
"Peki.."
Yanımdan koşar adımlarla uzaklaşmıştı.Bir süre onu izledim ama sonradan anladım ki
"Herşey için çok geç değildi."
Hemen Cenan'a yetişmek için koştum ve kolundan tuttum.
"Cenan!"
"Efendim?"
"Bende seni seviyorum."
Cenan neredeyse mutluluktan uçacaktı.
"Yani şimdi biz.."
"Evet sevgiliniz Cenan."
Ve o sırada dudağıma yapıştı.Birinin görmemesi için ittim ve kulağına eğilerek;
"Şuan burda değil.Birileri görürse sonu güzel bitmez."
Zil çalmıştı.Cenan'ın yanağına bir buse kondurarak sınıfa gittim.Cenanla yan yana oturduğumuz için ders boyu sadece bakıştık.Şuan Cenan'dan başka hiçbir şey umrumda değildi.
"Sadece onu istiyordum."
Cenan
Ders boyu Arifle bakışmıştık.Ona baktıkça içimde sanki bir yangın varmış gibi yanıyordum.Sonsuza kadar o kahverenginin beni yakmasını istiyordum. Ama aklımda bir soru vardı;"Ya Arif başka birini seviyorsa?"
Bu okula gelmemin tek sebebi Arif'ti.Onu uzun bir süre araştırdım.Kendisi eşcinseldi.Ama eski arkadaşları ona yavşamış olabilirdi.Tehdid etmiş olabilirdi.Her kötü şey aklıma geliyordu.Uzun bir süre bunları düşünmüştüm ama karar vermiştim Arif'e ne uğruna olursa olsun açıklayacaktım.
"Yani galiba Arif'i kendime zorla aşık etmiştim."
Teneffüs zili çalmıştı.Arif giderken kolumdan tuttum ve;
"Arif,bir dakika birşey konuşabilir miyiz?"
"Tabiki"
"Bir dakika arkadaşım arıyo ben bı bakıp geliyim."
"Tamam."
Uzun bir süre geçmişti ama hala Arif ortalıklarda yoktu.Merak ettiğim için tam sınıftan çıkacaktım ki Arif geldi.
"Nerdesin sen Arif?"
"Ya arkadaş okulun önüne gelmiş beni almaya ben gidiyorum."
"Nereye ve neden?"
"Ya Cenan,gerçekten bunları mı düşünüyon siktir et amk."
"Neyse ben kaçtım."
"Dur la."
"Bende gelcem."
"Niye hayır,yani gel ama biz özel konuşcaktık."
"Tamam."
Arif sınıftan çantasını alıp çıktı.Aşağı inince Arif'e bakıyım dedim güya arkadaşı olan kişi Arif'i yiyodu resmen amk.Vakumladı çocuğu.
Kafama takmadım çünkü Arif hakkında düşüncelerim doğruydu ve anında ayrılıcaktım.Keşke aşık olmasaydım diye düşünürken yanıma Emre geldi.
"Noldu la aval aval bakıyon?"
"Arif beni aldatıyoda."
"Ne?"
"He vallaha aşağıdaki güya arkadaşı ile sarıldılar sonra arkadaşı Arif"i vakumladı or-"
"Hööşt sakin."
"Banane amk BANANE!Ben burda aldatılıyom sen hala küfre takıldın amk."
"Amann tamam be."
"Ya olm ben Arif'e deliler gibi aşığım o beni aldatsın.Ama ben biliyorum kesin bu işin içinde bişey varda hadi bakalım."
Tam o sırada Arif sınıfa girdi.
"LAN SEN NERDESIN VE O ADAM KIMDI?"
"Cenan bunu sana söyleyemem."
"NEDENMIS O?"
"SUAN ZAMANI DEĞİLDE ONDAN CENAN BEY!"
Sok olmustum.Arif'ten asla boyle bisey beklemezdim.Arif bunu dedikten sonra defolup gitti.Hala olayın etkisinde oldugum icin boşluğa bakakalmistim.Yillar sonra Emre beni durttugunde gerçekliğe geri donebildim.
"La olm burdamisin?"
"Ha?"
"Burdamisin diyorum neyini anlamıyon kıt misin?"
"Burdayım."
"İyi şükür ölmemissin."
"Ölmedim gördüğün kadarıyla."
"Arif'i mi düşünüyon la?"
"Sence?"
"Evet."
Emreyle konuşurken yanımıza Arif gelmisti.Ilk basta önemsemedim ama gittikçe gittikçe yanıma yaklaşıyordu.En sonunda bana baktığını bildiğim için oradan ayrıldım.
Bakışları eskisi gibi neşe dolu değil,sanki beni öldürecekmişcesine bakıyordu.Sınıftan çıktım ama nafile.Yine peşimi bırakmadı.
Adımlarımı biraz daha hızlandırdığımda bana doğru koşmaya başladı.O kadar hızlı kosuyorduki,yakalanmamak imkansızdı.Sonun da pes ettim ve bana ne diyeceğini merak ediyormuş gibi:
"Ne var?"
"Aaa ama ayıp Cenancım."
"Arif onu dediginde orada haykırmak gelmişti içimden ama bunu yaparsam islerin dha da kötüye gideceğini bildiğim icin sustum."
Boyle gereksiz şeyler düşünürken Arif olaylaylari anlatmaya başladı:
"Biliyorsun ki ikimizde birbirimizi canımızdan cok sevdik ama bugun olanlar pek hoş değildi ama ben isteyerek o kişinin yanina gitmedim."
"O benim..."
Evetttt burda kesicem cunku neden olmasin?Kisa oldu ama bolumlar cok olucak.Bu hafta yogundum oldugum icin atamadim.SIMDILIK BAYSSSS💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Ateşi <<</𝓐𝓻𝓒𝓮𝓷\>>>
DiversosArkadaşlıkları bir kalbin yangınını nasıl gerçekte olduğu gibi söndüremiyorsak,aynı ateş gibi birbirlerine tutuşmuş olan iki arkadaş Arif ile Cenan.