0.1

2.6K 79 58
                                    

Arkadaşlar bu kurguyu okumadan önce ilk kitap Magic Of The Night'ı okumanız gerek.

Hikayenin akışını anlayabilmeniz için gerekli.

Şimdiden teşekkürler 💗











Bölüm 1

Bazı Vedalar Zorunludur

"Bitti, her şey bitti Kerem. Bizi sen bitirdin."

"Gece nolur-"

"Kes! Kes sesini kes! Her şey bitti, ben artık senin hayatında yokum. Başka bir takıma transfer oluyorum."

"Ne?"

______

3 Yıl Sonra

"Arda, pas!" diye bağırarak koştum.

Önündeki adamdan çevik bir çalımla kurtulan Arda tam önüme nefis bir top bıraktı.

Şimdi sadece kaleci ve ben vardık.

Üstüme doğru gelen savunma oyuncusuna karşın topu ayağımda tuttum. Ayağıma kaydığında topla beraber zıpladım.

Önümde oluşan büyük boşlukla beraber topu sağ ayağıma çekip sağ üste sert bir şut çektim.

Ve gol!

Taraftara doğru koşup klasikleşmiş gol sevincimi yaptım.

Elimle silah işareti yapıp ateşliyormuş gibi yaptım. Bunu her yaptığımda taraftar da benimle senkronize bir biçimde geriye doğru gidiyordu. Vurulmuş gibi bir etki yaratıyorlardı yani.

"Harikasın!" diyerek üstüme atlayan Ardaya sarıldım.

"Güzel asist altın çocuk." diyerek saçlarını karıştırdım.

Bellingham ile de beşlik çaktıktan sonra ortaya geçtim.

Oyun yeniden başladığında bu sefer onlar atağa çıkıyordu.

Ceza sahamızın hemen önünde Rüdiger topu kaptığı gibi Modric'e attı.

Modric orta sahada hızla ilerlerken sağda yerimi buldum.

Soluma hızla baktığımda herkesin korktuğu o dehşet üçlü üçgeninin oluştuğunu gördüm.

Solda Arda, ortada Bellingham ve sağda ben.

Modric topu bana pasladığında topu kontrol ettim. Aniden önüme çıkan savunma oyuncusuna karşın topuğumla topu havalandırıp üstünden aşırdım.

Gittikçe daralan üçgenimizde ben ve Arda arkada kalırken Bellingham biraz daha öndeydi.

Topu Ardaya paslayıp Bellingham için işi kolaylaştırmak adına savunma arkasına koşu yaptım ve stoperleri üstüme çektim.

Bellinghamın önünde büyük bir boşluk oluştuğunda Arda topu ona pasladı. Şut ve gol!

Büyük bir ekip oyunuyla maçın son dakikasında 4. golümüzü kaydettik.

Gidip Bellinghamın sırtına atladım.

Sırtından indiğimde Arda ve Bellingham beni ortalarına alıp sarıldı.

Ortaya geçtiğimizde oyun yeniden başladı.

Topun taca çıkması ile de son düdük çaldı. 90+6 dakikanın sonucunda kendi evimizde 4-0 kazandık.

Nightmare Of The Night | Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin