Sabah oldu ve bir ses beni ite kalka yere atmıştı. Çığlığımsı sesten sonra ayağa kalkarak Olivia ya ters ters baktım . Bu işe yapamayınca üstüne atladım. Hiç bir şey hissetmemiştim gibi hareket etmeyince 2 tokat yapıştırdım. Tabi Olivia bağırınca korkup sıçradım. Bi an beni itecek zannetim ama beni korkutup kalktı saat 7 40 olduğu için okul için hazırlanıyordu bu hep tatil partileri olurya . HAH tam onun gibi bir şey yapıyorlarmış herkes arkadaşını çağırıp çift olup birlikte takiliyormus . Son 1 saatte eşler seçilip dansa kaldırılıyorlarmış. Bunu ilk başta kabul etmesemde zorlayınca gitmek zorunda oldum. Her neyse bu akşam için hiç bir şey yapmadığımız için 7. 40 ta uyandım biraz gezip alışveriş yapacaktık. Alışveriş için hazırlanmay başladık. Tabi ablam da aynı okulda okuyordu .Bu yüzden onunlada gidiyorduk.
~
Akşam sekiz olmuştu parti sekizde başlamasına rağmen biz yetişememiştik benim ayağım ağrıyordu çünkü avmde merdivende ayağımı burkmuştum. Ne kadar süslü olmaya çalışmakta hiç birimiz bir şeye benzemamiştik. Hepimiz topuklu ayakabi giyecektik ama son anda hiçbirimiz kafam kadar topukluyla yürüyemeyecegimiz belliydi. Ever model olarak ben yürüyebilirdim ama ayağımı çok fena burkmuştum. Her neyse biz indik ve arabayı çalıştırıp okula doğru gitmeye başladık. Okula varınca içimi bir korku sarmıştı ama takmadan içeri girdik herkes eğleniyor .
Bende kendimi negatif hislerden arındırmak kendimi dansa kaptırdım.
Bizimkilerle dans ediyordum.
Birinin omzuma dokunmasına irkildimSo-ho: hey ! şey sohbetmi etsek ha belki arka bahçede tur atabiliriz.?
Soe: kalsın.
Benim bu tepkiyi vereceğimi beklemuyordu . Bu nu söyleyince kaşlarını çatı bana bir adım atarak belimden kavradı. Bunu yaptığı gibi elimde tuttuğum alkolsüz kokteyli suratına FIŞŞŞŞŞŞ diye döktüm. *heheheheheheh* . Daha çok kızmış olaki kolumu daha çok sıkmaya başlamıştı.
Soe - hey ! Hemen kolumu bırak
Beni dinlemedi ve beni arkasından sürünmeye başladı. Ayağım acıdığı için duramıyorum. Bacağım yere değince çok açıyordu. Bağırmaya başlamıştım. Müziğin sesi çok yüksek olduğu için kimse duymamıştı. Korkudan gözlerim dolmuştu .kalp ritmim hızlanmıştı. Kolarımla müdahale etmeye çalıştım ama bi yararı olmuyordu. Benden iriydi . Korkuyordum ailem eskiden çok baskıcı ve mükemmeliyetçi oldukları için panik atak vardı. Küçükken ailem çok kavga ederdi şu anda ise piskolaga giderek aralarını düzeltilir ama ben ve ablam trambalarımız vardı. Herzaman yanımda taşıdığım çantamın içinde sakinleştirici ilaçlarımı ve herhangi için astım ilacı taşıyordum. Çantam belimde yoktu korkudan titremeye başladım. O işte kapıyı açıp dışarı itti beni ben ise midemin bulantısı içerisinde titriyordum. Her an bayılabilirdim . İnsanlarım bana şiddetle fiziksel olarak dokunması beni etkiliyor çünkü ailemin kavgasından sonra bize vururlarmıydı herzaman sorgular ve korkardım. So ho beni geri geri itekledi
Soho - senin derdin ne ? Sadece gezinip biraz tanişacaktık . Bekli kaçak y0apardık.Soe - sakin bir daha bana dokunmaya kallkma uzak dur benden .
Onun yanından geçerken beni belimden tutu . Hemen çekmeye çalışmıştım belimi çok sert tuttu. Ondan ayrılmak istiyordum hiç tanımadığım birinin bana sert çıkması beni gerçekten korkutuyordu ağlamaya başlamıştım. Titriyordum . Durduramıyorum. Kıriz geçirmekten korkuyordum. Kıriz geçirirse bir şey yapamazdım.titriyoreum soğuk terler atıyordum. Taki arkamdan gelen sesle başımı kaldırana kadar .Felix - hey! Ne oluyor.... SOE! ben senin -------------
Felix beni gördüğü gibi sürdü soho baktı ve benim ağladığımı görür görmez beni ondan ayırdı. Kötü oldugumu görmesin diye onu isteklerim ve koşarak çantamı aradım.
Ben herkesin arasından titreyerek geçiyordum çantamı masanın üzerinde buldum içinden birkaç hap ilaç çıkarım yuttum . Titremesine geçmesini bekliyordum . Ablamın beni görünce endişelemişti koşar adımlarla geldi ve benim ellerime baktı. Panik atak geçirdiğimi anladığı gibi beni kolumdan tutup arabaya götürdü. Benim gözlerim kararmaya başladı ama asla gözlerimi kapatmıyacaktım . Korku içinde astım ilacımı aramaya başladım. Boğazım daralıyorum ablam kolumdan tutmayı bırakıp demir bir şeyi ağzıma tutmuştu bir - iki kere sıktı. Beni arabaya bırakıp Olivia yı alıp geldi biz eve doğru gittik ben direk odama gittim . Ablam benim travma olduğunu bildiği için ailemle konuşmadan direkt benim yanıma geldi .
~Hadi inşallah devamı gelir benden bu günlük bu kadar BAYYYYYYY💋💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~çilli Çocuk ~ felix ile hayal et
HumorAvusturalyaya ailesini görmeye gelen lee-minwo *y/n* ailesinin oturduğu binadaki çocuk ile tanışır...