~4~

21 3 0
                                    

Sabah erkenden kalmıştım 5. 30 ne aq hadi uyku tutmadı diyelim aq niye ozaman komşuna gidersin.
Her neyse benim uykum tutmadı . Bende kendimi güvende histeigim kişi yani Olivia yanın yanına gittim kapıyı çaldım felix açmıştı . Neden bu saate o uyanık. Tabi benim içimde bir şey dururmu yapıştırdım direkt.

Soe - neden bu saate uyanıksın

Felix - sen niye uyanıksın

Soe - evde kendimi kötü hissetim Olivia yanın yanında güvende hissediyorum onunla olmak istedim.

Felix - Olivia şu an uyuyor. Bir şey istermisin kahvaltı yada kahve fln

Soe - kahve varsa hayır derim ay yani deme AHA

Felix - bence sen halla uyanamamişsın

Soe  - yok yok uyandım ben öhöm

Tabii ben çok zekiyim felix kahve yapmaya gittiğinde uyuya kalmışım *ben nasıl zekiyim uaa* sabah uyandığımda kendimi bir yatak odasında buldum . Bir an nerde olduğumu sorguladım ama hem yan koltukta uyuyan felixsi görünce o kadar rahatladımki . Evet yine için bulutlara çıktı. Ben tabi (3 beyin hücrem ile) yataktan çıkıp felixsin yanına gidip çocuğu uyandırdım.

Soe - hey lix haddi ama uyann

Felix - immm soee

Soe - lixx -ahh

Felix - soe bana sarılırmısın

Soe - lix sen sarhoşmusun

Felix - ne alaka be sadece sana sarhoşum

Soe - lix gözünü aç öyle konuş hani rüyada değiliz

Felix hemen gözlerini açtı tabi beni suratının dibinde beklemiyordu  ben ona gülümsediğinde oda bana gülümsedi suratı kızarmıştı ama ACAYIP TATLIYDIIIII bu şirinleri beni alı koymuştu suratını tutup . Konuşmaya başladım.

Soe - ne bu suratttt çokkk tatlısın

Felix - sen ne dedin?..

Soe - ÇOKKK TATLISINNNNNN aaaah beni alıkoyuyorsun hadi ama domates oldun

Felix - ehım şey ı

Ben yanağına minik bir öpücük bırakıp hemen oradan kaçtım. Tuvalete girip saçımı düzeltim. Sonra felix in odasına geri döndüm. Felix o sırada yatakta baygın baygın sırıtırken beni görünce yine kızarmıştı.

Soe - Olivia uyanınca bana haber verirmisin ?

Felix - ıhı:) ... şey sana bir soru soracağım.

Soe - imm dinliyorum.

Felix - benimle çıkarmısın?

Ben kavrayamamis yuunmaya  çalıştım. Kırmızı suratım ile felixse baktım o benden cevap ister bakışlarını atarken onun dudaklarına yanaştım EVET BU SAÇMALIGI YAPTIM bu gerçekmiydi kontrol etmek böyle bir şeymiş sıcak dudaklarına deydim minik bir öpücüktü bunu beklemiyordu ama bana mutlu gözlerle bakarak soru sordu yine...
Felix - bu evet mi ?
Ahh evet onun gözlerine bakarken kendimi kaybetmişim
Soe - evet kabul ettim
Bana bakması beni ısınırken beni kendine çekmişti belimden tutması beni mutlu etmişti. Kafası ile boynuma sokulmuştu. Ben ilk tepki veremesende 5 saniye de ona geri dönüş yaptım . O sıcak nefesini boynumda hissetmek çok rahatlatıcıydı . Sevginin en güzel haliydi bu... beni tanımadan nasıl bu kadar hoslanabilirki aslında tanıyor arada sırada konuşmamıza rağmen beni kısa sürede tanımış mi ? Ah şey aslında biraz fazla boş yapıyorum sanırım....



















 beni tanımadan nasıl bu kadar hoslanabilirki aslında tanıyor arada sırada konuşmamıza rağmen beni kısa sürede tanımış mi ? Ah şey aslında biraz fazla boş yapıyorum sanırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşkkkkkk ya çok tatlıııııı her neyse bu hikayenin sonunda bu
SIZI SEVIYORUM IYI OKUMALAR *GELECEK BOLUM GELIRSE TABII*💋💋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

~çilli Çocuk ~ felix ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin