Ben Soe . 21 yaşındayım. Yarı koreli yarı avusturalyalıyım. Ailem avusturalyada yaşıyor ve bana küçüklükten korece - ingilizce - fransızca öğrendim . Ne kadar uzatım ya .koreden avusturalyaya ailemi görmeye geldim .
Asansöre bindim ve 4 . Bloka bastım hemen yanımdaki çocugumda baktım merakla fakat keşke bakmasaydım. Çünkü o çilleri ve kendisi o kadar yakışıklı ve tatlıydıki gözlerim den ışık fırladı. Ona baktığımı görünce bana baktı sevecen bir gülüşle . Onun bana baktığını fark edince gözlerini gördüm.
Gözleri... onlar çok güzeldi...Soe- çok yakışıklısın...
Felix- efendim?
Soe- ne?
Felix- bir şeymiş söylediniz?
Soe- dışımdan söyledim
Felix- sanırımım
Soe- ashhhh
Felix- korelimisin
Soe- evet ama yarı
Felix- korece biliyorum çünkü idolüm
O sırada 4. Blok a geldiğim için bavulu asansörden çıkarmaya çalışırken bavul devrilince utançtan ölmemek için hızla çıkarmaya çalışınca bende düşmüştüm *ikili komboy* o sıra kızaran yanaklarımla "uf"ladım.
Felix- hey iyimisin?
Seo:iyiyim.
Felix- yardım edeyim sana
Seo- hem yakışıklı hem iyimser tanrım sen böyle şeyler yaratılmışsın?
Felix benim bavulumu kaldırırken bende kalktım. Gülüşü ve iyim severleri çok tatlıydı.Ben kapıyı çaldığında o da yan evin kapısının kilidini açıyordu ona baka kalmıştım . İçimden bu şansın nerden geldiğini sorgularken bana bakıp selam verip eve geçmişti. Ben o geçtikten sonra kapının hala açılmadığı gördüm . Bu sefer daha sert çaldım ve bu safer açtılar. Annem beni görünce sım sıkı satılmıştı ablam arkadan gelerek:Semi- uff ya halla kimbbaplar gelmedi .
Soe- beni ne kadar özlemişsin abloş
Semi- hıhı çok
Ablamla aram çok iyi ama ablam herzaman ciddiye almazdı kimseyi.
Bu kadar yazabildim bu gün bukadar yarın daha fazla yazarım TUTMAYACAGINI BILDIGIM IÇIN BELKI DEVAMINI GETIRMEM💋 BYYYYYY
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~çilli Çocuk ~ felix ile hayal et
HumorAvusturalyaya ailesini görmeye gelen lee-minwo *y/n* ailesinin oturduğu binadaki çocuk ile tanışır...