•• 42.deo - "Nova šansa za ljubav" ••
Dominic Garsia
Sedeo sam u kafiću i čekao da se Caleb pojavi. Odjednom je ušao u kafić i seo odmah paralelno od mene. Izraz lica je govorio da ne želi da bude ovde. Rekao sam Meredith da mu se neće svideti da me vidi opet.
"Nisam ovde jer želim. I dalje imam želju da te udarim.", rekao je i onda naručio kafu za sebe.
"Znam. Završimo ovaj razgovor zbog Meredith. Ne moraš da me gotiviš, ali znaj da je volim zaista. Uradio sam šta sa morao. Uradio sam to zbog nje. Da li bi bio srećan da je Meredith završila u zatvoru?", upitam ga, a on odmahne glavom.
Konobar mu donese kafu.
"Naravno da ne bih, ali da si nam u startu rekao šta se dešava rešili bismo to. Ona ne bi patila, a vas dvoje biste bili srećni i imali biste čak i dete.", rekao je i otpio gutljaj kafe, a ja klimnem glavom.
"Duša me boli zbog tog deteta. Jer je naše, ali nisam znao. Nikada mi nije rekla, a imala je prilike. Videli smo se slučajno nekoliko puta pre odlaska sa Sissy.", izgovorim, a on skupi obrve.
"Koliko god te ja mrzeo, ona te voli i to ne mogu da promenim. Ali ja ne mogu da vas podržim. Ne mogu da zaboravim u kakvo stanje si je doveo. Ne mogu da zaboravim to kako je noćima plakala.", rekao je i opet uzeo kafu.
"Da mogu vratio bih vreme i popravio to. Veruj mi da njena bol boli i mene. Nije prošao dan, a da ne pomislim na nju. Nije prošla ni noć da ne sanjam nju. Caleb, znaj da ona neće više pustiti ni suzu zbog mene. Obećavam ti da, ukoliko se to desi možeš da me prebiješ na mrtvo.", kažem i on se osmehne blago.
"Pazi šta si rekao. Držim te za reč.", rekao je, te ostavio novac na sto i otišao.
Ovo je valjda prošlo dobro.
Meredith Nelson
Cupkala sam nogom dok sam čekala da se Dominic vrati. Kada se napokon vratio pogledam u njega, čekajući odgovor.
"Ljut je, ali pošto zna da volimo jedno drugo neće se mešati. Ali ne želi da podrži.", kaže i ja teško izdahnem.
"Sa vedrije strane barem niko nikoga nije udario.", našali se, pokušavajući da me oraspoloži.
"Da li misliš da dam loša osoba?", upitam ga.
"Ne mislim. Samo si slušala svoje srce.", kaže i šakama prodje duž mojih ruku nekoliko puta kako bi me smirio.
"Ali povredila sam osobu koja je gajila veliku ljubav prema meni. Kako će se oporaviti? Kako će prestati da me voli i preboleti me? Caleb je u pravu. Šta sam očekivala? Da će nakon razgovora samo reći 'okej'?", kažem i zabijem glavu u njegove grudi.
"Šta će ti pomoći da se osećaš bolje?", upita me i zagrli.
"Samo me grli i ne govori ništa.", kažem i on je tako i radio.
Nije sklanjao svoje ruke sa mene i nije progovarao ni reč.
Tad se začuju ulazna vrata i unutra udje Quinn. Brzo se odvojimo i ja obrišem pobeglu suzu.
"Meredith?", kaže više kao pitanje i onda me zagrli.
"Vas dvoje ste opet zajedno?", upita me, a onda pogleda u Dominica koji klimne glavom.
"A čika Derek? Šta je sa njim?", upitala me je, a ja pogledam u stranu.
"Hajde da skineš taj ranac pa da jedeš. Imaš i domaći da radiš onda.", rekao je Dominic i poveo je do sobe.
"Uskoro imam priredbu u školi. Doći će te?", upitala je, dok je išla sa Dominicom ka sobi.
"Hoćemo naravno.", odgovorio joj je.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
YOU ARE READING
"Nova šansa za ljubav"
Romance"Ona je konačno pronašla sreću i osobu koja je voli. Osobu koja je spremna na sve zbog nje. Koja joj pruža sve što je on trebao. Ali šta se dešava kada se on vrati? Hoće li on uništiti tu sreću? Hoće li ona posustati i predati se emocijama? Hoće li...