18.deo

121 2 0
                                    

•• 18.deo - "Nova šansa za ljubav" ••

Jedna po jedna devojka je izlazila, a svi iz publike su gledali i komentarisali. Na kraju je izašla devojka koja je nosila haljinu koja je bila glavna kreacija večeras. Haljina koju mi je Sissy ukrala pre nekoliko godina. Tokom njenog izlaganja pomno sam pratila izraze lica svih. Bili su oduševljeni. Na kraju me je Louis najavio.

"A sada vam predstavljam, mladu, talentovanu i poznatu modnu kreatorku svih ovih divnih odevnih kombinacija. Meredith Nelson!", govorio je u mikrofonom i onda sam tada izašla na binu uz veliki aplauz, sa velikim osmehom na licu. Kada se publika stišala, bilo je na redu iznenadjenje.

"Ako mislite da je ovo veče gotovo, moram da vam kažem da nije. Pre svega želim da na binu pored sebe pozovem Quinn Garsiu!", kažem glasnije i pogledam u nju.

Imala je široki osmeh na licu. Pogledala je Dominica koji je samo klimnuo glavom, a onda je došla do mene.

Pogledam u Louisa i on klimne glavom, te se za nekoliko sekundi na bini stvori mala devojčica odevena u kombinezon koji je Quinn nacrtala.

Quinn me je pogledala sa ogromnim osmehom na licu. Nije bila više srećnije nego sada.

"Želim da vam predstavim još jednu kreaciju, koja je zapravo stvorena od strane ove male zvezde, koja će jednog dana postati kreatorka, čiju ćemo odeću svi kupovati. Quinn Garsia.", rekla sam i onda je usledio veliki aplauz.

Quinn me je samo čvrsto zagrlila i počela da plače.

"Srećan rođendan, malena.", rekla sam i spustila se do njene visine.

Nakon revije sam se svima zahvalila. Caleb i Laura su mi čestitali i otišli zbog dece, a Derek je otišao po stvari iza bine dok sam se pozdravljala sa gostima.

"Čestitam Vam, gospodjice Nelson. Kreacije su me oduševile. Moj asistent će Vas kontaktirati. Verujem da ćemo lepo sarađivati.", govorila je žena sa kojom pokušavam da sklopim dogovor već dve i po godine.

"Hvala Vam. Bićemo u kontaktu.", odgovorila sam sa ogromnim osmehom na licu.

Sve ovo je prošlo i bolje nego što sam očekivala.

"Meredith jako sam srećna!", vikala je i prišla mi zajedno sa Dominicom.

"Drago mi je malena.", kažem i poljubim je u glavu.

"Jednog dana želim da budem kao ti.", kaže, a ja se nasmejem.

"Jednog dana ćeš biti i bolja od mene.", rekla sam i pogledala u Dominica koji nije progovarao ni reč.

Pozdravim se sa njom i onda krenu ka izlazu.

"Dominic.", dozovem ga i on se okrenuo, zbog čega me odmah zaslepi svojim očima.

"Hvala ti što si bio ovde večeras.", zahvalila sam mu se tiho, a on se malo nasmejao.

"Uvek, lutko. I čestitam, ponosan sam na tebe.", rekao je, te otišao.

Gledala sam u njihovom pravcu dok su se sve više i više udaljavali.

"Idemo li ljubavi?", upitao me je Derek i ja nabacim jedan osmeh.

"Naravno, idemo.", odgovorim, te me on uhvati za ruku i zajedno izadjemo iz zgrade, te krenemo ka našoj kući.

•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮

"Nova šansa za ljubav"Où les histoires vivent. Découvrez maintenant