•• 27.deo - "Nova šansa za ljubav" ••
"Ja bih želeo da čujem priču od Dominica.", rekao je nekim čudnim izrazom lica.
Ova večera se neće dobro završiti. Osećam to.
"Želiš je od mene? U redu.", odgovorio mu je Dominic.
"Upoznali smo se dan, dva pre revije. Čuo sam da priča o reviji, pa sam se nadovezao da ću i ja voditi sestru. Tu smo započeli konverzaciju i upoznali se. Dogovorili se da idemo na reviju zajedno i eto. Ukratko.", rekao je, te uhvatio Donu za ruku zbog čega sam progutala knedlu.
"Zašto vas nisam video na reviji onda zajedno?", upitao je Derek.
"Bio si iza zavese pa nisi mogao da vidiš.", rekao je odlučno.
Njih dvojica su se gledali i samo sam čekala trenutak kada će skočiti jedan na drugog, zbog čega odlučim da prekinem šta god ovo bilo.
"Evo je naša hrana.", kažem, s konobar baš u tom trenutku naidje.
"U pravi čas." - pomislih.
Tokom večere je bila tišina. Derek mi je nešto rekao i ja sam se nasmejala, zbog čega osetim njegov udarac ispod stola. Šutnuo me je. Dona bi s vremena na vreme nešto šapnula Dominicu i on bi se nasmejao. Ili bi ga ona dodirivala svuda po njegovoj ruci. Od ramena do prstiju. Na kraju sam šutnula Dominica ispod stola zbog čega sam dobila zbunjen pogled. Pogledam u stranu praveći se da ništa nisam uradila. Ako on može mene onda cuti ja njega. U jednom trenutku me Derek uhvati za ruku zbog čega mu se osmehnem. Ali osmehnem se istinski, ne da bih ga odvratila od ovoga.
"Ukoliko želiš možemo da idemo.", rekao je, a ja sam odmahnula glavom.
"Želim da ti dokažem da želim tebe.", šapnula sam na njegove usne i poljubila ga.
I stvarno to mislim. Pravi izbor je Derek. Ne Dominic. Tako ću i uraditi. Izabrati Dereka.
•••
Nakon večere smo svi krenuli ka izlazu.
"Drago mi je da sam te upoznala.", rekla je Dona veselo. Čini se kao fina devojka. Mada ovo je gluma, tako da ne znam kakva je zaista.
"I meni takodje.", rekla sam i pozdravila se s njom.
"Nadam se da ćemo se opet videti.", prokomentarisao je Dominic.
"Mislim da se to neće desiti.", uzvratio mu je Derek.
Dona i ja smo se pogledale i shvatile da ovo ne ide na dobro.
"Zar si toliko ljubomoran i ne veruješ verenici?", rekao je, a ja sam videla kako Derek stiska pesnicu.
"Ja ne bih ostavio trudnu devojku i oženio se drugom.", izustio je Derek i odjednom udario Dominica.
"Derek!", viknem i ugledam kako se Dominic sprema da uzvrati što i uradi.
"Dosta!", viknem i oboje me pogledaju.
Ovo nije Dominic kojeg sam nekad volela. Ovo je druga osoba ispred mene.
Pridjem Dereku i uhvatim ga za obraze.
"Da li si dobro?", upitam ga, a on samo klimne glavom. Uhvatim ga za ruku i kažem mladiću od malopre, da doveze auto.
Kada to uradi, smestimo se u auto tako da sada ja vozim. Čim smo stigli kući otišla sam po prvu pomoć i počela da mu čistim ranicu na usni.
"Zašto nisi njemu pomogla, već meni?", upitao me je odjednom, a ja sam mu odgovorila bez razmišljanja.
"Kakvo je to pitanje? Naravno da ću tebi pomoći. Izvinjavam se što sam se ponašala čudno ovih dana. Obećavam da ću ti sve nadoknaditi. Od sada ću svu svoju pažnju posvetiti tebi. Obećavam.", rekla sam i nastavila sa dezinfekcijom njegove rane.
•𝓶𝓲𝓼𝓵𝓳𝓮𝓷𝓳𝓮
CZYTASZ
"Nova šansa za ljubav"
Romans"Ona je konačno pronašla sreću i osobu koja je voli. Osobu koja je spremna na sve zbog nje. Koja joj pruža sve što je on trebao. Ali šta se dešava kada se on vrati? Hoće li on uništiti tu sreću? Hoće li ona posustati i predati se emocijama? Hoće li...