Boğazında Kalsın!

122 26 68
                                    

Sabahın erken saatlerinde gelen aramalar sayesinde açmıştım gözlerimi. Lanet gelsin şu telefonun sesini açtığım güne!

Elimi hala çalan telefonuma attığımda aramayı açıp bağırdım.

"NE VAR AMINA KOYAYIM SABAH SABAH!"

"JİSUNG AMINA KOYAYIM ÇOK BÜYÜK SIÇMIŞSIN!"

"Ne diyorsun Felix?"

"Okula gel çabuk amına koyayım! Müdür her yerde senle Minho'yu arıyor!"

"Of tamam kapat gelirim birazdan! Derse daha çok var birde of!"

"OYALANMA LAN ADAM GÖZÜMÜN İÇİNE İÇİNE BAKIYOR ZATEN SENİNLE KONUŞUYORUM DİYE ATLAYACAK ÜSTÜME ŞİMDİ!"

"KAPAT LİX KAPAT ANASINI SATAYIM!"

Sıcacık yatağımdan kalkıp üstüme okul formalarımı, tartışılır, geçirip diğer işlerimi halletmiş ve evden çıkmıştım.

Yol boyunca Müdürün bizi neden aradığı ile ilgili kafamda tonlarca senaryo kurduğumda en sonunda okula varmıştım.

"Hadi bakalım başlıyoruz"

Okula attığım ilk adımda bir anda dibimde biten Felix ile kaşlarımı çattım.

"Ne oluyor lan?"

"Jis kaç amk!"

"Ne-"

Bir anda duyduğum ses ile sözüm yarıda kalırken bakışlarım üstüme doğru koşan Minho'ya takılmıştı. Fakat bir sorun vardı. Minho'nun arkasından müdür geliyordu ve yüzündeki ifade pekte iyiye işaret değil gibiydi.

"JİSUNG KOŞ!"

İstemsiz olarak geri attığım bir iki adım sonucunda üstüme ciddi anlamda gelen ikili ile bende koşmaya başlamıştım. Ne olduğu konusunda hiç bir fikrim yoktu ama anladığım kadarıyla cidden koşmam gerekiyordu.

"GELİN LAN BURAYA İKİNİZDE!"

"HOCAM YEMİN EDERİM İSTEYEREK OLMADI O!"

Ben koşarken arkamdan gelen Minho müdüre açıklama yapmaya çalışıyordu. En sonunda yavaşlayıp Minho ile hızlarımızı eşitlediğimde konuşmaya başladım.

"Minho ne oluyor?"

"Dün kırılan tuvalet kapısı varya"

"Evet?"

"Sabah müdürün kafasına düşmüş amk!"

"Ne? Ama biz takmıştık onu-"

"Tam oturmamış yerine adam da tabii görmüş kameradan bizim kapıyı elimizde taşıyıp sürekli her yerde vida falan aradığımızı anladı hemen yaptığımızı!"

"Hassiktir!"

Duyduğum şeyler karşısında verebildiğim tek tepki bu olmuştu sanırım cidden sıçmıştık.

"Biz nereye kadar daha böyşe kaçıcaz?"

"Hiç bir fikrim yok!"

"Minho"

"Efendim"

"Duralım"

"SAÇMALAMA ADAM GEBERTECEK BİZİ LAN!"

"NEREYE KAÇMAYI PLANLIYORSUN AMINA KOYAYIM! DUVARA MI TIRMANACAKSIN?"

"GEREKİRSE EVET!"

Minho'ya gözümü devirip aniden durduğumda onu da kolundan tutup durdurmuştum. Biz durduğumuzda ise bir süre sonra nefes nefese kalmış olan müdür yanımıza gelmişti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

For GuitarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin