Part 7

595 19 3
                                    

Mikor felkeltem Nina még aludt, a mellkasomon feküdve. Olyan gyönyörű ez a lány. Azok a szemek, amivel rám néz. És azok a csókolni való ajkai. Na meg az a kurva jo alakja. A kerek popsija, a kerek mellei. Annyira megbasznám. De ő nem arra kell. Mármint arra is de na. Benne látok valamit, amit eddig másban meg nem lattam.
-Joreggelt-mondja kómásan Nina.
-Jó reggelt edes, meg kéne beszélni a tegnapit-
-Kesobb igen de meg túl korán van-full mintha be lenne zazazva.
Kimentünk Marcika a konyha tündér már a reggelit készítette. deszereteeem. Előttem Nina ment, és hat az en gatyámban volt, kurva jól all rajta. Főleg azon a kerek popsin. Na elkanyarodtunk. Szó meg reggeliztünk, rántotta volt.
-Marci nagyon jót csin-mondja aranyosan Nina.
-Vivikem en mindig-válaszolja Marci.
-Én jobbat csinálnék már nem azé-mondom féltékenykedve.
Megreggeliztünk, aztán jöhetett a bizonyos "tárgyalás" miafazs.
-Szóval tegnapról kene dumálni-Bajos bajos.
-Hat igen-válaszolom.
-Szerintem amúgy csak a pia volt. Te is ittal, en is ittam. Szerintem-közbe vágtam, és befejeztem a mondatát szerintem ezt akarja mondani.
-Tegyünk úgy mintha meg se történt volna-
-Öhm hat ja-válaszolja kicsit csalódva?!
Jo hat ez gyorsan ment.

~VIVIEN SZEMSZÖGE~
Na hat meg besz. Elég gyorsan ment. De hála nem volt kínos meg semmi.
Ki ültünk filmezni, Andrissal voltak ilyen össze nézéseink.
-Sraaacok, zsaljunk már moziba-hozza fel az ötletet Marci.
-Adooom, szóljunk Gyuriséknak-mondom.
Fel hívtuk őket, aztán meg néztük hogy ma mi megy a moziba, valami horror ment, szóval volt meg hely, hála.
Átjottek Gyurisék (Bence, Gg) 1 óra múlva meg érkeztek. Bence oda jött és szorosan meg ölelt, és ugyan úgy René is.
-Na srácok en megyek készülődni-mondtam nekik.
Ugyan úgy sminknek, korrektor, szempillaspirál, szájfény.
Ruhanak pedig.

Nyári idő volt, szó szerintem nem fogok fázni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nyári idő volt, szó szerintem nem fogok fázni. Max ha fazok be csorok egy pulcsit a fiúktól.
-Felül nem mutat kicsit sokat?-kérdezi Andris miután jól végig mert.
-Hat mondjuk ja kicsit tenyleg mutatos, de hat 4 fiúval lesz szoval nem lesz baj-mondja Bence. Amúgy kurva helyes miafasz.
-Igen szóval teljesen jo-válaszolok.

Elindultunk, nem sokkal meg érkeztünk.
Elegge meg néztek.. Mikor fent voltunk a 2. szinten oda jött egy csávó.
-Sziaa szepseg, el kérhetem az instad?-kérdezi a pali.
Bence magához húzott.
-Velem van-mondja miközben a derekamat öleli. Nagyon arii, elolvadok.
-És attól nem adhatja meg az instáját?-kérdezi a csávó.
-Na nem osztozunk-és még jobban magához húz. Na jolvan vegen szerelmes leszek.
-Húzz el inkább anyadba-mondja Bence, és pali el húzott.
-Köszi szépen-mondom a szemeibe nézve.
-Barmikor kislány-najooo miafasz hat meghalok.

~ANDRIS SZEMSZÖGE~
Megérkeztünk a plázahoz, minden okes volt. Egy random csávó oda jött, elkérni Vivi instajat. Oda akartam allni mellé, és dumálni a palinak. De Bence meg előzött. És át öleli Vivien derekát. Olyan féltékeny lettem. Végül Bence le rázta. És azok a szemek amivel Vivi ra nezett Bencere.

Nahát kicsit rövid lett, de remelem tetszik. Bocsi a késésért, nem soka hozom a kovit. Puszika😘

Szűk bébi 🤤                                                   ekhoe ffWhere stories live. Discover now