Part 20

333 14 5
                                    

~ANDRIS SZEMSZÖGE~
Reggel mikor fel keltem még Nina aludt, szóval ki mentem reggelit csin. A tegnap este rohadt jo volt, de felek hogy Vivi meg bánta. A bulin azért voltam vele bunkó mert rohadt féltékeny voltam arra hogy Latyoval volt szinte egész este, bár én is egy fasz voltam mert egyszer se mentem oda hozza, és hogy faképnél hagytam. Gondoltam csin neki agyba reggelit, amerikai palacsintát csinaltam mert tudom hogy szereti, magamnak is csin.
-ANDRISHHH-kiabál ki nekem reggeli komas hangján.
-Joreggelt edes-viszem be neki a kajcsit-csin palacsintát, kozbe nézünk valami filmet?-kerdezem miközben Nina fel ül az ágyban.
-Uhh adom, legyen a 365 nap?-kerdezi és elkezdi enni a palacsintat.
Szóval el is kezdtük nezni a filmet, és hat az egyik Sex jelenetnél bele gondoltam abban hogy én ezt Ninaval csinálom és el kezdett fel allni a farkam, és hat ezt Nina látta erre bele ült az olembe.
-Hej Nina mit csinálsz?-kerdezem
-Ezt szeretned nem?-kerdezi flörtölősen.
Akkor ezek szerint a tegnapit se bánta meg...remelem.
-Oh baszki ez a kurva telefon-szólal meg Vivi telefonja-Ki az?-kerdezem.
-Bátyám-

~VIVIEN SZEMSZÖGE~
-Bátyám-válaszolom.
Szóval amúgy Balinttal tokre el távolodtunk egymástól, és amúgy nagyon hianyzik. Bálint amúgy csak annyit mondott hogy tartsunk egy tesos napot.
-Haza tudnál vinni?-kerdezem Andrist.
-Baj van?-kerdezi.
-Jaa dehogy csak már régen találkoztunk és mondta hogy menjek haza egy kicsit-amúgy kb neha csak azért jöttem át mert ugye Bálint is Annánal aludt és ugye nem akartam ennyire egyedül lenni, meg amúgy is hianyzik Andris ha nincs velem, pedig nem is vagyunk egyutt.
-De este vissza jössz?-kerdezi aranyosan.
-Ha ertem jössz-mondom mosolyogva.
-Ez alap, kurvara hianyzolnal-és erre megcsokol, hatamra fektet és már el kezdett vetkoztetni.
-Hejj Andris mennünk kell-mondom nevetve.
-Majd akkor este folytatjuk-kacsint ram.

-idő ugrás-
Tokre hamar el telt az út, mert Andrissal rohadt jól el voltunk, beszélgettünk a családi dolgokról, ő is mesélt a családi problémáiról, és tokre meg értettük egymást, amúgy nem tudom mi van koztunk  de tudom hogy Andris az ilyen hosszú kapcsolatoknak annyira nem híve, de én amúgy adnam ha több és lenne koztunk mint ami most van.
-Ha jonni akarsz babe akkor hivj-és jo hosszasan meg ölel, és homlokon puszil.

~ANDRIS SZEMSZÖGE~
Haza ertem, és mikor be léptem akkor túl üres volt a lakás nélküle, hianyzik a nevetese a mosolya a szeme és az a jo segge. Nem tudom hogy ő hogy gondolja a koztunk levő dolgot, de én ezt komolyan gondolom, nem ereztem még lány iránt ilyet, és hat nem csak az ágyban jo, meg amúgy is meg ert, csak nem tudom hogy hogy kezdeményezzek, mert nem akarom hogy el hamarkodott legyen, es nem tudom hogy ő mit gondol. Meg hat nem akarom ki használni.

~VIVIEN SZEMSZÖGE~
Nagyon jo volt balinttal lenni, és még Annának is be mutatott, tok kedves és aranyos lány, csak neki mennie kellett dolgoznia. Balinttal minden hülyeséget csináltunk, zenére tancoltunk, főztünk, meghallgattuk egymás problémáját, mert ugye már miota nem találkoztunk, de viszont még nem álltam készen arra hogy el mondjam neki azt hogy le feküdtem Andrissal, meg még amúgy sem vagyunk egyutt. Nem sokkal kesobb hívtam Andrist hogy jöhet ertem. Kurva hamar ide ert, és a haza fele úton annyira nem beszélgettünk, hanem inkább csak zenét hallgattunk, de a kezet azért a combomra tette.
-Hallod át hívjuk Marciekat?-kerdezi Andris miután be léptünk a házba.
-Uhh aham-válaszolok és le vetem magam a kanapera. Szóval Andris fel hívta marciekat, elég hamar ide ertek, itt volt latyo, Marci, Gg, Gyuris.
-Sziaa pici-jön oda latyo és hosszasan meg ölel, ha Andris megint bunkó lesz én esküszöm le vagom a farkát.
-Na jolvan már elég hosszú ideje olelitek egymást-jön oda Andris és szét választ minket. Marciekat is meg oleltem.
Iszogattunk meg minden, és a Gg fel hozta azt az ötletet hogy menjunk el nyaralni így közösen.
-Baszod amúgy ez jo otlet gec-szólal meg Bence.

~ANDRIS SZEMSZÖGE~
-Hallod amúgy-szól hozzam latyo, Nina most épp Marciekkal beszélget a nyaralásról.
-Szólj teso-válaszolom.
-Most közted és Vivi közt mi van? Mert a tegnapi bulin egy fasz voltál vele-
-Hat mert zavart hogy ti így egyutt voltatok-válaszolom.
-Hat azért mert már az elején magára hagytad teso nem akartam hogy egyedül legyen, meg amúgy is jóban vagyunk-válaszol-De amúgy kam ki nezed belőlem hogy ra maszok a csajodra?-kerdezi
-Tesoo nem a csajom-válaszolom
-Aha persze latom hogy nézel ra-mondja latyo-Tuti van köztetek valami-mondja
-Naa srácok holnap után indul a gepunk Horvatba-all fel Gg-Szóval szerintem mi megyünk holnap kezdjetek pakolni-mindenki elköszönt mindenkitől.
Megfurodtunk mindketten sajnos külön. Még néztünk egy filmet, aztán már úgy nem volt semmi mert rohadt fáradtak voltunk, szóval össze bújva el mentünk aludni.

Na srácok, remelem tetszik, ha lenne ötletetek írjatok le, és hogy hogy tetszik nektek. Szerintetek mi fog történni Horvatba? Na csok😘.

Szűk bébi 🤤                                                   ekhoe ffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora