Part 19

301 18 3
                                    

~VIVIEN SZEMSZÖGE~
-Sracook fel hívom Gabikat jojjon értünk-mondja Andris.

-ido ugras-
Andris Gabika melle ült, én pedig Latyo és Bence közé ültem. Tök hamar oda értünk, és amúgy az úton Latyóval egész jól el voltunk, és Andris tok fura volt mert mikor ki szálltunk a kocsiból akkor nem is jött oda mellem.
-Héj baba minden oke?-jott oda latyo.
-Jaa persze-mondom picit flegman, ezután a mondatom után, átkarolt.
-Nyugi pici, gyere bulizzunk-latyo tokre fel dobta a kedvem, mert nem mondom elég szarul esett Andrástól amit csin. Most kajak nem ertem mi baja van Andrisnak.
Tokre elvoltunk tancoltunk a fiukkal csak zavart hogy Andris nem figyelt ram. Oke mostmar nem erdekel meg kerdem tőle mi baja, szóval oda is mentem hozza.
-Andris gyere-fogom meg a karját és konkrét el rangatom a mosdóig.
-Mi a fasz bajod van?-kerdezem tokre idegesen, ezután a mondatom után fel ültetett arra a mosdó pult valamire utána pedig lassan és szenvedélyesen meg fogja a torkom és neki nyom a falnak az àgyékat pedig nekem nyomja, egyre közelebb hajol hozzam én pedig meg akarom csokolni, de el hajol.
-Na szerinted ki a bajom?-es faképnél hagy.
-Oke mi a fasz-ezt kurvara nem ertem, konkrét majdnem itt helyben meg baszott azt faképnél hagy. Szóval én is ki mentem megkeresni Gabikat, nem sokkal kesobb meg találtam. Ő is be jött bulizni csak ugye ő nem iszik mert ugye vezet.
-Hallod gabika, nem megyünk?-kerdezem.

Már hazafele tartunk. Ugyan úgy ülünk, Andris továbbra is egy fasz, és ez kurva szarul esett, kicsit magam alatt voltam, és már rohadtul álmos is voltam, szóval így ra dőltem Latyo vállára.
-Héj baba jól vagy?-kerdezi latyo, és Andris pedig ilyen reflex szerűen hatra fordul egy "megollek titeket" fejjel.
-Aha-

-idő ugrás-       18+
Mindenkitől el köszöntünk, aztán Andrissal fel mentünk. Ő egyenes a szobába ment és le feküdt az ágyra, én egyből utána mentem, és ezután már nem tudom mi vezérelt de bele ültem az ölébe.
-Mostmar el mondhatnád mi a fasz bajod van-mondom kicsit kótyagosan.
-Totál részeg vagy-mondja bunkón.
-Ohh igen?-kerdezem flörtölősen, és a kezemet el kezdtem a farkához irányítani.
-Ohh hé Nina mit csinálsz?-kerdezi kicsit már nyögve Andris.
-Nem tetszik?-kerdezem pimaszul.
-Dehogynem-mondja mosolyogva, én pedig vissza ültem az ölébe.
-Két választásod van. Vagy megdugsz vagy haza megyek-nezek a szemébe.
-Nina részeg vagy, holnapra megbannad-de már vetkoztet.
-Csak csinald baszki-mondom nyogve.
Már a bejáratomnal van a farka, mire megszólal.
-Mhhm mondd hogy csak én vagyok az egyetlen-nyögi
-Te vagy az egyetlen-erre belem nyomja.
-Ahh Andris-nyögöm a nevet.
-Nagyon jo vagy-én pedig próbálom magamhoz közelebb húzni, hogy még mélyebbre menjen bennem.
-Neharagudj hogy ilyen bunkohh voltam veled csak féltékeny voltam-nyögi a bocsánatkérést.
-Ah ah andrhiss-nyogom.
-De tenyleg Nina nagyon sajnalom ahh-nyögi Andris
-Ah Andris gyorsabban-nyomom
-Keresed számomra parancs-és gyorsabbra veszi a tempót.
-Ahh igen ezaz Andris-majdnem sikitom.

Na csa tesikek, Bocsi hogy tokre nincs rész, de megprobalok többet hozni, remelem tetszik, csook😘

Szűk bébi 🤤                                                   ekhoe ffDonde viven las historias. Descúbrelo ahora