entrance

70 3 8
                                    

merhaba canlarım bayram şekeri olsun diye sizleeereeeee önceden yazdığım bir kurguyu paylaşıyorum biraz kısa ama güzel şeyler kısa olur jsjsjss sınav bitsin hepsini tamamlayacağım söz veremem ama inş yani neyse herkesin bayramı kutlu olsun levi ve hange gibi şekerleriniz olsun sjsjhdhsjhjdh iyi okumalar





Genç kız yine sabahın erken saatlerinde stajı için hastaneye gelmişti giyinme odasında kıyafetlerini değiştirrken bordo renkteki kıyafetlerini giydi ve önlüğünü giydi.

"Hange doktor Erwin sizi yardıma çağırıyor acil olduğunu söyledi yaralı birine yardım etmen gerekiyormuş."

Hange Nanaba'nin söylediklerini duyduktan sonra aceleyle odadan çıktı. Erwin hastanede ki en iyi doktorlardan biriydi ve Hange'ye stajında eğitmenlik yapıyordu.


Hange Erwin'in odasına geldiğinde kapıyı çaldı ve içeri davet edilmeyi bekledi.

"Gelebilirsin Hange." Duyduğu sesle Hange odaya girdi.
Yatakta kanlar içinde oturan omzundan yaralandığı belli olan birisi vardı. Adam kısa boyluydu sert bir duruşu vardı lacivert gözleri buz gibiydi yüzünde duygusuz bir ifade vardı.


"Hange acilen müdahale etmemiz gerekiyor omuzunda iki tane kurşun var ben onları çıkardıktan sonra pansuman işini sana bırakacağım." Erwin monoton ses tonuyla konuşmuştu. Hange Erwin'in emirlerine başını salladı ve gerekli malzemeleri hazırladı.


Bir kaç dakika içinde her şey hazırdı Erwin eldivenlerini taktı ve yaradaki kurşunları çıkarmak için harekete geçti.



Ancak yatakta oturan adam yapılan müdahalelere karşı hiç bir tepki vermiyordu alışık gibi görünüyordu. Erwin işlemleri bitirdikten sonra Hange'nin pansumanı yapması için geri çekildi.


Genç kız yatağa yaklaştı ve pansumanı yapmaya başladı yarası çok derin değildi ve dikiş gerektirmiyordu. Hange başını çevirip pansuman yaptığı adama bakmak istemişti ancak lacivert gözler çoktan onun üzerindeydi yaptığı her hareketi inceliyordu.


Hange bir an gözlerini kaçırdı ve hemen işine döndü. Genç adama yakından baktığında boyuna göre iri yapılı ve kaslıydı.



Genç adam Hange'nin onu incelemesini farketmişti Hange'yle gözgöze geldiğinde genç kızın tedirgin bakışları ve gözlerini kaçırması hoşuna gitmişti buda onun sırıtmasına sebep olmuştu.


Hange pansumanı bitirdikten sonra yarayı sardı genç adamın kaslı kolları Hange'nin dikkatini dağıtmakla kalmıyordu.



"Geçmiş olsun." dedikten sonra malzemelerini topladı ve yerlerine koydu. Genç adam sadece başını sallamıştı. Hange içinden söyleniyordu. "İnsan teşekkür falan eder dağdan mi indin adam." Hange düşünceleriyle boğuşurken Erwin'in sesi düşüncelerini bozdu.


"Hange iyi iş çıkardın işin bittiyse artık çıkabilirsin." Hange Erwin'e gülümsedi ve odadan çıktı.




Yataktaki genç adam siyah ceketini giyerken Erwin'e bakıp gülümsedi.



"Bu kızı istiyorum."









AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LEEEEEEEEEVVVVVVVVVİİİİİİİİİİİİİİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LEEEEEEEEEVVVVVVVVVİİİİİİİİİİİİİİ

amour contracté •levihan•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin