1:DEPREM

45 4 13
                                    


Sanırım en anormali buydu benim için çünkü o an büyük ihtimalle halüsülasyon gördüm.

Şimdi biz o gün İngilizce dersinden quiz olucaz.

!!NOT!! Okulda ben defalarca kez depreme yakalandım 4 kere.Üç tanesi İNGİLİZCEDE bir tanesi matematikte oldu.

Şimdi ben quizimi bitirdim boş boş beklemek yerine hocaya kağıdı verdim ve...

Ve verdiğim an sağlam bir vurdu!

Hemen herkes çığlık atıyor ilk İngilizceci çıkmış ama inanılmaz bir şekilde ben kapıyı açıyordum...

Burada büyük ihtimalle halüsülasyon gördüm ya da İngilizceci çıkarken kapıyı kapattı hala bu olayın aslını bilmiyorum...

Geri biz koşuyoruz ama sadece 3 kişiyle koşuyoruz.

Ali(sınıfta 5 Ali var şuanda) ve diğerini tam görmedim o yüzden bir şey diyemicem.

Ama biz koşarken hala sallıyor geri ben dışarı çıktığım an bildiğim bütün duaları okudum okay buraya kadar.

Sonra bahçeye indik yaa...

Annem aklıma geldi migrosla birlikte 6.katta oturuyoruz bu seferde annem yüzünden ağlıyom telefonum içeride çantada kaldı.

Annemde büyük ihtimalle eve gelince "SEN BENİ NİYE ARAMIYORSUN?!?!?" Diyeceğinden ve yaşadığım deprem etkisinden korktuğum için ağlamaya başladım.

En sonunda benim canım Chuuya'm en son çıkanlardanmış çantasını bir güzel toplamış ve çıkmış.

Zekaya bak aq!

Chuuya'mın telefonunu sırayla Akutagawa,Atsushi ve ben olarak kullandık.

Okay buraya kadarda her şey NORMALDİ

Ta ki karşıdaki evin yıkımını görene kadar...

Ben sonunda Beren Efes'i(Ölen arkadaşım değil bu sene geldi) buldum sarılarak ağlıyor.

Ben o sırada sakinleşmiş gibi yapıyorum ama kriz geçiriyorum aq

"Tamam sakin ol geçti gitti" diyorum.

"YA NE GEÇMESİ KARŞIDAKİ EV YIKILDI!!!" Diyor...

Ve bizim birkaç ötemizdeki evden dumanlar çıktığını görüyoruz...

Herkes bu seferde çığlık çığlığa "EV YIKILDI!!!" "EV YIKILDI!!!" Diye bağırıyor.

Bu arada ben aylar önceki duyurumda hatırlarsanız "Kriz geçirdim yazdım." Ama çok garip bir kriz.

Panik atağım var biliyorsunuz ama garipti bu sefer 15 Dakika aralıklarla belirtilerini gösterdi ama bayılma fln.olmadı Allah'a şükür.

En sonunda o çok bahsettiğim kuzenimi buldum "Kankağağağağ" diye zırlıyor.

Benim kuzenimle aramda şöyle bir şey var,

Birimiz ağlayınca diğerimizde ağlıyor.

O ağlayınca bende ağladım bacaklarım çökmek üzere en sonunda dayanamayıp yere oturdum kriz belirtilerini anlatmicam çünkü gerçekten çok garip şeyler yaşadım.

Kuzenimle yanımıza bi hoca geldi bize motivasyon konuşması yaptı ve gitti.

"KANKA BERAT'I BULAMIYORUM!!!"

O gün düşününce bende Berat için endişelenmiştim çünkü eniştem benim arkadaşım mantıken.

Sabahtan beri Berat'ı arıyoruz sonunda bulduk!
Ben orada konuşulanları çok hatırlamıyorum ama sonuç:İyilermiş.

Beren,kuzenim ben dolaşıyoruz dolaşırken bile kriz geçirdim aq!

Sonunda hocalar bizi içeri aldı ama kuzenim gilin beden dersi gitti :d

Onlar zaten spor salonunda yakalanmışlar.

Bizim ders matematik son 8 dakika kalmış zaten ne içeri alıyosunuz.

Derste motivasyon konuşmasının ardından ders bedendi kuzenimde o sırada dersten kaçtı jgfkdelkvnb(sınıflarımız farklı)

Onlarında ders İngilizce.

"Kanka napacam hoca ağzıma sıçacak."

"Bişi olmaz."

O arada bayağı bi aksiyon yaşadık biz depremden sonra.

Ceyda ve Zeynep adlı 2 varlık var.

Chuuya'm,ben,Akutagawa,Ceyda,Zeynep,Kuzenim.

Atsushi o sırada eve gitti maalesef :d

Beraber okulun servis kapısı bahçesinde dolaşıyoruzken elimdeki telefonu çalıp çekim yapmaya başladılar ki yt ye atak.

O an hoca gelip görmedimi.

Azar işittik telefonumu aldı İrfan Hocaya verecekti en sonunda piç hocayı ikna ettik ve telefonu geri aldık ama kapatarak çantaya koyduk.

Çanta almaya zaten 1 saat uğraşmışım mk!

Beren babasını çağırdı geri o da gelirken bana da getirmiş çantamı.

:))))

Neyse,

Chuuya,Akutagawa ve kuzenimle dolaşıyoz.

Ceyda ile Zeynep kuzenimin çantasını alıp kaçtıkları için kuzenim sıçtığğğ.

Sonra biz dolaşırken gökten poğaça yağdı!Ve kimin kafasına düştü sizce?

CHUUYA'NIN

JNDEKMDFCGNBHJGKFLGJHNBBKGLKNKJBHBGTLRFKGTYHJ

Anırmıştım ya bi de şey diyo:

"Ahhhh kafama poğça düştü!"

Geri gökten poğaça yağdıran çocuk Chuuya'ma yürüdü insta istedi falan.

AMA

CHUUYA'M BİR LEBEZYEN!(Lezbiyen)

Amk biz ilk öpücüğümüzü Akutagawa ile YANLIŞLIKLA Chuuya'ya verdik.

Biz Chuuya ile cosplay yaparken ileri atıldım dudaklar-

Ehem.

Burayı da geçtik.

F sınıfı ile enerci düet yaptık ama sonra kavga çıktı onların sınıflarına kağıt,silgi falan attık PUHAHAHA.

Burayıda geçtik,F sınıfına Chuuya ile dansözlük yaptık.

Amk anksiyetem var ama yok gibi okul açıldığından beri.

Bana anksiyete kazandıran okul,anksiyetemi geri almaya başladı gibi.

En sonunda servise bindik.

Okul bitti işte.

Deprem 5,1 büyüklüğündeymiş.

Atsushi YT'ye bunun hakkında video atmıştı isterseniz atarım linki.

Serviste eniştemin arkadaşı bana yürüdü mk(Kutay değil)

İndim servisten bu kadar işte

BB.


OKULDAKİ GARİP ANILARIM DERLEMESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin