A Repülőn

47 9 2
                                    

Végre sikerült felszállniuk a gépre. Sokáig tartott, mivel egy nő mindent kifogásolt, amit csak lehetett - végül elküldték, így folytatódhatott a felszállás.

-Hova szeretnél ülni? - kérdezte Remus, miközben az egyik csomagot rakta fel a tartóra.

-Az...ablak mellé. - válaszolta Sirius kis csúszással, mivel Remus felvillanó derekával volt elfoglalva, ami a nyújtózkodása következménye volt. - Ha nem gond.

-Dehogy. - mosolygott rá aranyosan Remus. Sirius nagyot nyelve gyorsan leült, nehogy elájuljon az utazótársa mosolyától.

-Oké, szóval, kéne egy háttérsztori. - huppant be mellé az aranybarna hajú fiú, miután gyorsan a helyére nyomta az utolsó táskát. Egy nő bosszúsan sóhajtva haladt el mellettük. - Hogy találkoztunk, hogy jöttünk össze, mikor, szenvedtünk-e vagy simán ment a dolog...ilyenek.

-Kezded felkelteni az érdeklődésem ezzel a gyakorlatiassággal. Mégis mennyi ilyen helyzeted volt? - kérdezte Sirius vigyorogva.

-Hát ilyen....hét, talán? Ha nem számolom amikor a barátaimmal játszottuk el hogy lerázzunk pár idiótát. De az a hét is ismerősökkel volt, szóval te vagy az első idegen akit nem ismertem. - magyarázta Remus. - Meg persze az, akivel egy egész napig kell eljátszanom.

Sirius bólogatva hallgatta.

-Akkor dolgozzuk ki azt a háttérsztorit. Nehogy lebukjunk azalatt az egy nap alatt. - egyezett bele Sirius. - Arra gondoltam, hogy kellenének közös képek, meg persze egymásról is... A hátteret simán kicserélhetjük szóval nem baj, ha az összeset itt csináljuk, a gépen, vagy esetleg régebbi képeket szerkesztünk meg.

-Jó ötlet. - egyezett bele Remus. - Ha posztolnád valahova, akkor pedig elég csak átállítani a dátumot a telefonon, és úgy fogja mutatni. - közölte.

-Okos....Mivel kezdjünk? - rakta le a telefonját Sirius, aminek kijelzőjében eddig a haját igazította.

-Hol találkoztunk. Könnyebb az alapoktól indulni.-javasolta a magasabb.

-Oké. Igazából én azt hazudtam hogy egy moziban találkoztunk. - vallotta be Sirius.

-Ez jó. Melyik filmet néztük? - indult el Remus a másik által megadott fonalon.

-Valami alapot. Marvel filmekből valamelyik?-ötletelt tovább Sirius.

-Legyen a Deadpool 2. - döntötte el Remus gyorsan. Ha túlgondolják, lehet nem lesz hihető, így ezzel rögtön le is zárták a film kérdését.

-Okééé...- húzta el a szót Remus mikor újra megszólalt. - Szenvedtünk egy darabig vagy simán összejöttünk?

-Hm...Rám az vall, ha elkérem valaki telefonszámát vagy más elérhetőségét. Szóval például elkértem az instádat. Rádírtam, beszélgettünk hónapokon át... - gondolkodott Sirius.

-Találkozgattunk is. - tette hozzá a magasabb, mintha csak egy emléket bővítene ki. - Egy darabig azt hittem, semmi esélyem, aztán részegen beestél hozzám és bevallottad hogy szeretsz. Másnap megbeszéltünk egy randit és még este összejöttünk. Mit szólsz?

-Hihető mindkettőnk oldaláról. - vigyorodott el Sirius. - Tegyük hozzá, hogy én is be voltam rezelve, ezért nem tettem semmit. A részegség előtt, persze. - mondta teljes komolysággal.

-Hát persze. - bólintott a másik férfi is teljes komolysággal, bár a szája sarkában megbújt egy kis vigyor, mire a fekete hajú sem bírta sokáig, és halkan felnevetett.

-Akkor ez a rész meg is van. - mondta Sirius, miután abbahagyták a nevetést. - Szerintem következzenek a fotók. Mit szólsz?

-Nekem oké. - vont vállat Remus, bár valami mintha kissé aggasztotta volna. A fekete hajú ránézett.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 04 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DealWhere stories live. Discover now