Minho yaramazlık yapmaya başlayan sevgilisine gülümseyip sevgilisinin aksine küçük olanın kaşının üstüne masum bir öpücük bıraktı. Jisung aldığı öpücük ile gözlerini kapatmıştı. Minho geri çekildiğinde, Jisung onun aksine Minho'nun kulağına yaklaşıp kulak memesini dudakları ile kavrayıp dilinin ucuyla dokundu. Dudaklarını gevşetmeden yavaşça geri çekilip, uzaklaşmadan fısıldayarak konuşmaya başladı.
"Jakuziyi hazırlamıştım, bu gece biraz vakit geçiririz diye düşündüm, hım?"
Minho göğüsündeki eller kulağında sıcak nefes ile kucağındaki sevgilisini iyice kavrayarak ayaklandı.
Jisung hızla ayaklanan sevgili ile kahkaha attı. "Çok acelecisin?"
"Söz konusu sen olduğun zaman ne kadar aceleci ve doyumsuz olduğumu biliyorsun."
Jisung kahkaha atıp, "Bilmez miyim?" dedi.
Minho jakuzinin olduğu banyoya girdiğinde içeride gördüğü manzara ile gülümsedi. Sevgilisi bir sürü hazırlık yapmıştı. Minho loş ışıklandırmaya, şarap ve meyvelere baktı. Sudan yükselen buhar ve kucağındaki güzellik şu an aşırı keyiflendirmişti, ringlerin kralını.
"Şu an soyunmadan hızla girmek istiyorum."
Jisung, Minho'nun yanağını hafif ısırıp "Minho suyun içinde kıyafetlerle uğraştırma beni!" diyerek sevgilisinin kucağından indi.
Minho'nun karşısına geçip önce altındaki pantolonunu çıkardı. İpek gömleği kalçalarını kapatmıştı. Minho'nun gözlerinin içine bakarak iç çamasını da çıkardı. Büyük banyonun girişindeki sevgilisinin yanından yavaş yavaş gömleğinin düğmelerini açarak geçti. Jakuzinin içine bir ayağını sokup gömleğini omuzlarından düşürdü. Diğer ayağını da sıcak su ile buluşturan Jisung kafasını hafif çevirip onu izleyen sevgilisine cilveli bir gülümseme verip gömleğini tamamen çıkarıp Minho'ya attı.
Minho yakaladığı gömleği burnuna getirip, sevgilisinin güzel kalçalarını incecik belini izleyerek, kokladı. Jisung yavaşça suyun içine girip oturdu kafasını yaslayarak Minho'yu izlemeye başladı.
Minho, Jisung'un gömleğini bir kenara bırakıp, üzerindeki fermuarı çoktan bağımsızlığını ilan etmiş tişörtü çıkardı. Pantolonuna geçmeden önce kenarda duran şampanyanın olduğu yere ilerledi. Buz kovasındaki şampanyayı çıkarıp hafif bir patlama ile açtı. Kadehleri doldurup bir kenara bıraktı. Kendisi izleyen sevgilisine bir öpücük atıp, pantolonunu baksırı ile birlikte çıkardı. Jisung'un gözlerindeki şehvet büyük olanın kahkaha atmasını sağlamıştı. Bir eline kadehleri bir eline de bir kase çileği alıp jakuziye ilerledi.
Jisung sevgilisinin yaptığı görsel şöleni izlerken bir yandan da biraz doğrulup Minho'ya yer açtı. Minho küçük olanın mesajını almış yavaşça arkasına geçmişti. "Su oldukça sıcakmış."
"Sıcak su ile doldurmuştum, biz jakuziye geçene kadar ılır diye düşündüm."
"Olsun daha iyi olmuş kaslarımız gevşer." Minho Jisung'un arkasına yerleşmiş, küçük olanın göğüsüne yaslamasını sağlamıştı. Kadehin birini Jisung'a uzatmış birini kendisi almıştı. Sol eline kadehi alıp elini jakuzinin kenarına koymuş, sağ eli ile kaseden aldığı çileği güzel sevgilisinin dudakları ile buluşturmuştu. Jisung gülümsemiş çilekten bir ısırık almış, yarısını Minho'ya bırakmıştı.
Bir süre sohbet ederek çilek ve şampanya keyfi yapan ikilinin romantik ortamını Jisung'un ani hareketi bozmuştu. Minho'nun bacaklarının arasında oturan Jisung aniden kalçalarını Minho'nun kasıklarına ittirmişti. Yumuşak dolgun kaçların baskısı ile Minho kafasını geriye atmış alt dudağını ısırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
King of the ring/Minsung
FanfictionÜst üst dünya şampiyonasını kazanan ağır sıklet boks şampiyonu Minho'nun rutinleşen yalnız yaşantısına gelen tatlı heyecan..