Fice yoğun istek üzerine devam ediyorum.
★seungmin'den
Birden gelen korna sesi ile kendime gelmiştim.
Ah, hayal görmüşüm bir an gerçek sanmıştım."Seungmin? İyimisin"
"Dalmışım kusura bakma "
Kafasını sallayıp onayladı. Ben ise hala gördüğüm hayalin şokunu atlatamamıştım. Neden bu kadar etkilendim bilmiyorum ama onu daha fazla tanımak istiyorum.
"Seungmin, yarın cumartesi eğer sende istersen yarın beraber vakit geçirelim mi? "
"Olur aslında, ama telefon numaranı alsam iyi olucak "
"Ah, kusura bakma bir an unutmuşum. "
Birbirimize telefonunuzu verdikten sonra oturduğumuz yerden kalkıp arabaya doğru ilerledik. Yine ve yine gözlerim araba kullanan ellerine kaymıştı... çok çekicilerdi.
Ona evimin yerini tarif ettikten sonra beni evime bıraktı.
"Kendine iyi bak Chris, bugün için teşekkür ederim. "
"Sende seungmin "
Evin anahtarını almak için elimi cebime attım.
"Hayır olamaz! "
Anahtarı iş yerinde bırakmıştım ve şimdi gidicek biryerim yoktu. Chris hala arabayla beni gözetliyordu ve bir terslik olduğunu anladığında arabadan inip yanıma doğru gelmeye başladı
"Noldu Seungmin ? Neden eve girmiyorsun burda üşüyeceksin. "
"Anahtarımı iş yerinde unutmuşum, annemlerde akrabalarımıza kalmaya gittiler. Eve giremiyorum yani "
"İstersen bugün benim evimde misafir ediyim seni
" Hayır hiç gerek yok zahmet olur şimdi sana "
"Burda sokakta kalmana izin vereceğimimi sanıyorsun minnie? "
Minnie mi demişti o bana? Ah çok şirin
"Tamam o zaman "
Elimden tuttu ve arabaya doğru ilerledi. Elimden tutmuştu cidden kalbim çıkıcak gibi atıyordu.
Evinin önüne gelmiştik . Evi baya büyüktü, bizimkinin 2 katı vardı. O kapıyı açarken bende bahçelerine göz gezdiriyordum.
"Evime hoşgeldin Kim Seungmin "
Gülümseyerek
"Hoşbuldum "
"Sen geç koltukta otur bende sana giyicek birşeyler getiriyim. "
Kafamı sallayıp koltuğa oturdum ve evin içine göz gezdirmeye başladım.
"Kıyafetlerini getirdim şu içerdeki odada üstünü değişebilirsin "
"Teşekkür ederim "
Üstümü değişip saçımı başımı düzelttikten sonra odadan çıktım. Burnuma nefis yemek kokuları geliyordu.
"Hadi gel Seungmin, ikimize yiyecek birşeyler hazırladım. "
"Çok güzel kokuyorlarr , ellerine sağlık "
"Teşekkür ederimm"
Yemeğimizi yedikten sonra
"Seungmin film izlemeye ne dersin? "
"Çok güzel olurr"
"Yeni çıkan bir bl filmi var onu izleyelim mi? "
Bl filmi diyince biraz şaşırmıştım ama
"Olur tabiki "
Filmi izlemeye başladığımızda bir anda öpüşme sahnesi geldi. İkimizde birbirimize bakıyorduk ...
Şimdilik bu kadardı , inşaallah begenmişsinizdir. Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sizi tercih ederim bayım -chanmin
FanfictionGüney Kore'nin en ünlü kafelerinden biri olan Myeondong kafesine canı kahve çektiği için giden sporcu Christopher Bang Chan, kafede hayatının aşkını bulucagından haberi yoktu. "Hoşgeldiniz bayım, ne tercih edersiniz? " "Hmm sizi tercih ederim bayım...