Fici beğenen ve 2. bölüm isteyenler oldu . İnşallah beğenirsiniz.
★★★★★★★★★★★★★★★★★Seungminle beraber arabama doğru yürüyorduk. Arabaya yaklaştığımızda önce onun kapısını açıp koltuğa oturmasını sağladım.
Neden bilmiyorum ama çok heyecanlıydım ve heyecanımı atmam gerekiyordu.İkimizde arabaya binmiştik, zaman kaybetmeden arabayı çalıştırdım.
"Ne yemek istersin?"
"Ben yemek seçen biri değilim sen ne yersen bende ondan yerim, sorun değil. "
Yemek seçmeyen biri olması çok güzeldi.
Güzel bir yemek için Seungmini her zaman geldiğim restorantlardan birine getirdim. İkimizde arabadan indk ve restoranta doğru yürümeye başladık.
Boş bir yer bulup oturduk ve konuşmaya başladık.
"Tercihini sonra konuşuruz demiştin? "
"Evet öyle demiştim "
"Ben hiç gurur yapmadan birşey söylemek istiyorum. "
" Tabi dinliyorum "
"Ben açıkcası sizden çok etkilendim ve eğer izin verirseniz sizi daha fazla tanımak isterim. "
*Seungmin'in anlatımından *
Şuan kalbim çıkıcak gibi atıyordu, çünkü ondan bende etkilenmiştim. O çok nazik, tatlı ve açıklayamayacağım bir yakışıklılığa sahip. Gurur yapmak istemiyordum ama daha bugün tanışmıştık. Yinede hislerimi dinlemeliydim.
Artık bekletmeden cevapladım ;
"Açıkçası bende sizi daha fazla tanımak isterim, ve bende sizden etkilendim ama... "
" Ama ne? "
" Daha bugün tanıştık yani size nasıl güvenebilirim? "
" Evet haklısınız isterseniz beraber vakit geçirerek birbirimeze güvenebilir ve birbirimizi tanıyabiliriz "
Ah , bu çocuk nasıl hem yakışıklı hemde akıllı olabiliyor
" Çok isterim "
" İstersen yemeğimiz söyleyelim? "
Kafamı sallayarak cevap verdim. Menüye bakarken gözüm onun gözüne kaydı, bana bakıyordu ve yüz yüze gelmiştik , gözü dudağıma indiğinde garsonun gelmesiyle kendimize gelmiştik. Hemen siparişi verip beklemeye başladık.
Biraz sohbet ederek yemeğimizi bitirdik.
Chris konuşmaya başladı"İstersen biraz sahile gidelim hem temiz hava almış oluruz "
" Olur gidelim "
Arabaya binmiştik ve bende dışarıyı izliyordum.
Arabın içine göz gezdirken direksyonu tutan ellerini gördüm. Tanrım bir insanın eli nasıl bu kadar çekici olabilir?! Ellerini izlemeye başladım.
Anlamış olucak ki bana baktı ve gözlerimi hemen elinden çektim ve dışarıyı izliyormuş gibi yaptım , tabii ki inanmamıştı."Az önce ellerimi mi izliyordun "
Dedi sırıtarak
" Hayır ne alaka dışarıyı izliyordum. "
"Suratının kızarıklığından belli oluyor dışarıyı izlediğin "
" Ne! "
Ah, hayır rezil olmuştum, lanet olsun yalan söyleyince niye kızarıyorum ben.
"Neyse sahile geldik, hadi inelim "
"Sonunda "
Arabadan çıkıp sahile doğru yürümeye başlamıştık.
Ve sahile yakın bir yerde kumların üstüne oturduk.
Bu gece yıldızlar vardı, yıldızları çocukluğumdan beri çok severim." Chris, bu gece yıldızlar çok güzel değilmi "
" Evet , sana benziyorlar "
Hayır kızarmamalıydım , bu çocuk beni kalpten götürmeye mi çalışıyordu ? Çünkü biraz daha iltifat ederse kalpten gidicektim.
Ona baktım, oda bana bakıyordu. Bakışı o kadar güzel ve güven vericiydiki aşık olunmayacak gibi değildi.
*Chris'in anlatımıyla*
Bana bakıyordu, gözleri çok güzeldi aynı kendisi gibi...
Şuan dudağına yapışmamak için zor duruyordum ama dayanılacak gibi değildi.
Güzelliğinden aklımı kaybetmiş olmalıyım ama dayanmam gerekiyordu çünkü ilk günden onu öpemezdim. Hayır dayanamazdım çünkü şuan çok güzeldi.*Seungminin anlatımıyla*
Beni öpmek istediğinden o kadar emindim ki ve yalan söylemek istemiyorum ama bende onun dudağına yapışmamak için zor duruyordum, bir insan nasıl bu kadar çekici ve yakışıklı olabilir?
*3. Kişi anlatım *
Hala bakışıyorlardı, birbirlerine kenetlenip başka birşey düşünmüyorlardı. Chris seungminin güzelliğine yenik düşmüştü. Yavaşca Seungminin yanına yaklaştı ve elleriyle yüzünü yavaşca tuttu. Seungmin Chrisin onu öpüceğini anlayınca oda ona yaklaştı. Sadece birbirlerine bakıyorlardı. Seungmin artık dayanamayıp Chrisin dudağını kendi dudağı ile birleştirdi...
Bu bölüm bu kadardı inşallah beğenirsiniz 💌
Oy vermeyi unutmayın ve fic hakkındaki yorumlarınızıı lütfen benimle paylaşın, güzel yorumlarınız için teşekkür ederim 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sizi tercih ederim bayım -chanmin
FanfictionGüney Kore'nin en ünlü kafelerinden biri olan Myeondong kafesine canı kahve çektiği için giden sporcu Christopher Bang Chan, kafede hayatının aşkını bulucagından haberi yoktu. "Hoşgeldiniz bayım, ne tercih edersiniz? " "Hmm sizi tercih ederim bayım...