Weeeeeee
Biliyorum baya geç oldu çünkü canım okulum haftada en az 1 kere sınav yapıyor:,)
Ama bayramdan gaza geldim lets go
Not: Oyunun hikaye akışından gitmeye dikkat edeceğim ama tabiki bire bir olamayacak eheh
***************************************
*Puf*
Bir anda 3 kız konsey odasında belirdi. Biri uzun kahverengi saçlarıyla Elif, diğeri kısa siyaha yakın ama önlerini kırmızıya boyatmış olan Lamia, sonuncusu ise ekibin en kısası ve kısa kahverengi saçlara sahip Asmin.
Diavolo üçüne baktı. Kafası karışmıştı.
Diavolo: 1 kişi gelmesi gerekmiyor muydu?
Belgeleri ayarlayan Lucifer kağıtlara baktı. Asıl gelmesi gereken öğrencinin altında "kankalarım da gelebilir miiiiii? OwO <3" yazıyordu.
Lucifer: Boşluğuma gelip orayı da imzalamışım. Hay aklımı si- öhöm.
Üçlü ayağa kalkmış etrafa bakınıyordu. Karşılarında ingilizce sohbet edenlere bakıyorlardı. Asmin wtf derken diğer ikisi doğduklarından beri bu günü bekliyordu sanki. Hayır, yeminle bekliyorlardı.
Diavolo: Her neyse artık çok geç. Hem daha eğlenceli olur. Öhöm. Hoşgeldini-
Asmin: Noluyo lan!?
Diye sözü böldü. Elifle Lami ona baktı.
Barbatos: Lütfen genç lordun konuşmasına izin verin hanımefendi.
Kaldılar. Lan. Barbatos Türkçe biliyor. Elif'in suratında "işti şimdi poku yedik" ifadesi vardı. Asmin ise bir anime erkeğinin nasıl Türkçe bildiğini sorguluyordu. Barbatos ise onlara çok güzel, sevimli mesaj veren bakışlar atıyordu. Hepsi bu muhteşem mesaja dayanamayıp sustu.
Diavolo: Hoşgeldiniz.
Lan. Diavolo da Türkçe biliyor.
Lucifer: Evet, hoşgeldiniz.
Lucifer da bilio. Lamia ağız hareketleriyle "Yuh" dedi. Elif ise...
Türkçe aksanlarının ne kadar sevimli olduğunu düşünüyordu. Şaşırdık mı? "Hey! Yabancılar Türkçe konuşurken çok uwu oluyor bir kere!" Dördüncü duvara saygın olsun lan! "OnO"
Diavolo işte her şeyi anlattı türkçe filan.
Elif: Yani bizim haberimiz olmadan bizi Devildom'a kaçırdınız?
Diavolo: Evet
Lamia: Bir yıl boyunca ailemizi fln düşünmeden burda eğitim alacağız?
Diavolo: Evet?
Asmin: Ve meleklerin kaldığı evde kalabilecekken Devildom'un en güçlü yedi şeytanıyla kalacağız?
Diavolo: Evet...
Diavolo biraz durdu ve hayat seçimlerini sorguladı. Elif ve Lamia hemen başparmaklarını kaldırdı ve Asmin omuz silkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Enayi İle Obey Me
FanfictionObey me oynarken eminimki "ben burada olsaydım ne yapardım?" diye düşünmüşsünüzdür. Bu kitap ben ve kankalarım buraya düşsek ne pokları yiyeceğimzi anlatıyor daha ne bekliyorsunuz!? ana hesabımı bilenler için kısaca "undertale evren kankaları" kitab...