•8•

81 4 6
                                    

(Jisung)

Tam kacicakken belimden tutup kendine cevirince yuzumde onun nefesini hissedebiliyordum.Kalbim cok hizli carpiyodu.10 saniye kadar oyle durduk.Beyefendinin beni birakacagi yoktu bende onu ittirerek uzaklastim.Pic gulusu atarak bana bakiyodu.

"Bir tokat daha atsam hakliyim!"

"KSNDNENSKFN"
"Aww,Kucuk Jisung Utanmis"

Demesiyle kizardigimi hissedip ellerimle yuzumu kapadim.O ise bu yaptigima karsilik kahkaha atiyodu.Saat de buluscagimiz saate yakindi.Minho saatine bakip

"Saat yaklasiyo.Istersen beraber gidelim."

"Peki?"

Dedim.Yurumeye basladik,ellerim usumustu.Ellerimin kizardigini gorunce ellerime uflemeye basladim.Minho durumu fark edip bana eldivenlerini sanki bir kopege et verircesine veriyodu.

"Gerek Yok!"

"Al Sunu Hadi!!"

"Istemiyorum Dedim!"

"AL DEDIM!?"

B

agirinca anlik korkuyla eldivenleri aldim.Eldivenleri cok sevimliydi.Renkli,yildizli ve ponponluydu.
Ellerim birazda olsa isinmisti.Bulusacagimiz mekana gelince yakinindaki kafeye oturduk.
Ben her zamanki gibi Chocolate Latte aldim.Minho sade bir kahve aldi ama icine ne sut istedi ne de seker.Zehir icicek bildigin.

"Zehir Mi İcicen Cocuk?"

"Evet"

"👍"

Kahvelerimiz gelince direkt kendi kahvemi yudumladim.Minho hemen konuya girdi.

"Okulda Yaptiklarim İcin Ozur Dilerim…"

"Ne?"

"Ozur Dilerim Diyorum"

"Ah,Sorun Yok"

"Nasil yani? Seni O Kadar Zorbaladim.Bir Sey Demicek Misin?"

"Ne Diyebilirim Ki? İyi Yaptin Mi Diyim?:D"

Ben gulumseyince Minho gozlerimin icine bakarak daldi.Ne kadar seslensemde Minho'ya ulasamadim.Minho burdaydi ama beyni,belkide kalbi burda degildi.

"Minho? Minhoo!!"

"Ay! Noldu ?"

"Yarim Saattir Gozlerime Bakarak Daldin.
Neptune Falan Mi Gittin?

"Ayh, Yok Be Bosver"
"Jisung…"

"Evet?"

"Jisung Ben…"

Bolum Sonuu
Wuaww Tamda Yerinde Boldum🤩🤩

★My Little Bully★ •Minsung•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin