(Jisung)
M
inho'nun annesiyle disari ciktigimizda Minho'yu her yeri kan olmus bir sekilde yatarken bulduk.Babasi arabaya binmis kaciyodu.Hemen ambulansi arayip hastaneye ulastik.Seung Chan'la baska biryerden gelceklerdi.Ambulansta sadece Minho annesi ve ben vardim.
"Tatlim sakin korkma! Ben burdayim, annen burda!"
"BİRAZ DAHA HİZLİ GİDEMEZ MİYİZ LUTFEN!"
*🧔🏻♀️*"Olabildigince hizli gidiyorum efendim sakin olun!"
"Sakin kapama gozleri annecim sakin!"
"Sende sakin ol Laura teyze!"
"Neden geldim ki ben! Her sey benim yuzumden oldu!!"
"Kendini suclama…"
🌟
Hastaneye varmistik.Minho ameliyatta bizde telasli bir sekilde bekliyoduk.Birkac dakika sonra doktor geldi.
"Durumu nasil doktor!?"
"Durumu nasil doktor!?"*🧔🏻♀️"Yogun bakimda kalcak.Ama sadece bugun yarin pansumanlari tamamlanir ama okula birkac gun gidemez."
"Cok sukur…"
"Ben bi su alip gelicem tatlim, biseyler ister misin?""Bi cikolata olur!"
"Tamamdir!"
Laura teyze gittikten sonra telefonumla ilgilendim.Sonra bi numara aradi.
-Alo?
+9028.....
-Alo, Ben Hyunjin!-Ah, efendim?
-Minho neden hala gelmedi?
-Sey… Minho vuruldu…
-NE!?
-Annesini korumaya
calisirken vuruldu…
-Suan yogun bakimda…-HANGİ HASTANEDESİNİZ!?
-Seoulsy Hospital
-Tamam geliyorum!
Laura teyze hala daha gelmemisti.Asagi inip onu aradim.Kantine,tuvaletlere,bekleme odalarina heryere baktim, ama bulamadim…O anda Seungmin'den mesaj geldi.
-Minho'nun babasi Laura
teyzeyi goturuyo!-Ne!?
-Arkalarindan gittik
ama yakalayamadik-Off,Minho cikinca
ne dicez biz…Sonrasinda Hyunjin geldi.Ona olanlari anlattim.O sirada Hyunjin Felix'le date'e cikmis beyefendi.
🌟
Minho yogun bakimdan cikmisti.Hyunjinle beraber bizim eve tanismislardi.Eh bizde baska eve tasinmistik.Cunku ev 2+1 idi.Suanda yasadigimiz ev 4+1.Evde minik minik gezen kedi yavrulari ve kopek yavrulari var.Kedilere Minho,kopeklere de Hyunjin ile Chan bakiyo.Zamanla sunu anladim ki Minho'yla yakindik.Gece uyku tutmadigi icin balkona inip reels izlemeye basladim.Bir anda kapi acildi ve Minho yanima oturdu.
"Bu saate napiyon burda?"
"Uyku tutmadi bende reels izliyom"
"Hee, Jisung"
"Hı?"
"Hani sana bisey soylicektim ya zamani gelince ogrenirsin dedim"
"Evet dedin?"
"Sanirim artik zamani geldi…"
⋆Bolimm Sonuu⋆
HEHEHEHEH👰♂️👨🍼
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★My Little Bully★ •Minsung•
FanficJisung Sadece Sevilmek Istiyodu.Ama Minho Ona Daha Fazlasini Vercekti...