BÖLÜM BİR

2.8K 73 16
                                    

Bilinmeyen numara : Bu gün işe gelmemiştin ??

(Görüldü)

Bilinmeyen numara : Benim yüzüm den mi?

Bilinmeyen numara: Bu gün beni o güzel popondan ve göğüslerinden mahrum ettin ....!!

(Görüldü)

Bilinmeyen numara: Bir daha görüldü atarsan evine gelirim ki bunu yapabilirim.

Ben: Evet senin yüzünden gelmedim ve korkuyorum senden . Sen ve sizin gibiler yüzünden bizim gibi kızlar çalışamıyor . Hatta sizin yüzünden kaç kız okuldan mahrum edildi.

Bilinmeyen numara: Ahh şimdi karşımda olsan dudaklarını büze büze anlatırdın ne güzel ama bilmen gerek ki ben seni seviyorum. Ve unutmaki ben sapık yaşlı bir dayı değilim.

Ben; Kim olduğun umrumda değil.

Bilinmeyen kişisini "Sapık" olarak değiştirdiniz .

Sapık: Tamam güzelim sakin ol.. Eee neden gelmedin? Hasta mısın? Bir şey mi oldu .

Burnumu çekerek bilinmeyenin son yazdığına cevap vermeden yatağımdan kalkarak mutfağa geçtim. Evim zaten 2+1 di . Ailem ise Trabzon daydı. Kendime bir kahve yaparken telefonuma gelen bildirimlere bakma gerçeği bile duymamıştım.

Kahvemi alarak solana geçip tekli koltuğa oturdum . Tam kahveyi dudaklarıma götürecekken kapının çalmasaıyla yerimden sıçradım .

Kapıya tereddüt le yaklaşıp delikten baktığımda sadece yerde bir çiçek buketi ve not vardı.

Kapıyı açıp çiçek sepetini içeriye aldığım da üstündeki notu elimin arasına alarak okumaya başladım.

Mesajıma geç cevap verirsen bu defa merdivenlerden değil direk yanında bakarım sana içindeki ilacı iç ve çikolatayı ye .

SEVGİLER İLERİDEKİ KOCANN

Son notu okuduktan sonra hemen kapıyı açıp merdivenlerden dışarıya bakınca kimsenin olmadığını görünce içeriye tekrardan girdim .

Yere bıraktığım sepeti alarak içeri girince önce içindeki ilacı içip ardından da çikolatayı yedikten sonra geri yatağıma uzanarak telefonu elime aldım. Bilinmeyen den +29 artı mesaj ve 23 arama vardı. Konuşmaya girip .

Sapık: Hastasın çiçek göndereceğim.
Sapık:Hey elif cevap ver hadi.
Sapık:Kesin başına bir şey geldi.
Sapık: Elif hemen cevap ver bana .
Sapık: Sonunda... Bı an bir şey oldu sandım sana ..
SAPIK: İlacı içtin mı?

Ben :Evet teşekkür ederim.

Sapık:Etme teşekkür senin için her şeyi yaparım güzelim.

Ben : Güzelim deme bana ve uykum var yatıcam iyi geceler.

Sapık:İyi geceler güzelim

Ben :SABIRRR

Sapık: Bende seni seviyorum güzelim.💗

(Görüldü)

Mesaja göz devirip telefonu komidinin kenarına koyarak kendimi uykunun kollarına bırakırım. Uyurken sık sık kalkmıştım. Ve sanki uyurken izlenmiş hissiyatı varmış gibi geliyordu ....

MERHABA NASILSINIZ?
KİTAP HAKKİNDA DÜŞÜNCELERİNİZ?
DİĞER BÖLÜM DÜZ YAZI OLUCAKKK VE UZUN BÖLÜM OLACAK
ÖPTÜM MUWAH MUWAH

BANA MI AŞIKSIN? (+18) YARI TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin