Gelozia.
A pornit de la o sugestie pentru a ma concentra puțin sa explic fenomenul asta unui prieten apropiat la rugămințile lui.
Din prima vreau sa spun ca răbdarea mea este limitata iar dacă cuiva ii trezește factor de interes ce vorbesc vreau sa dam la o parte din prima cazurile de interfață în care sunt scosi imediat în fata oamenii ce au probleme vizibile de mentalitate personalitate ori ce o mai fi și fac din asta un caz aparte de disfuncționalitate și anormalitate.Deci vreau sa lăsăm de o parte total cazurile nejustificate sa spunem asa în care cineva este orientat doar spre a poseda pe altcineva și controla.
Cand vine vorba de subiectul asta in ce ma privește, vreau sa explic profunzimea lucrurilor accentuând subiectul și intrând în profunzimea lucrurilor.Atunci când totul este normal sa spunem într o relație și totodată definind normalul ca ceva ce nu iese din tiparul unui comportament prejudiciar asistam la un fenomen spectaculos de interesant.
Am stat sa ma gândesc și din prisma experientei mele de viata trăite, am cautat profund în adâncul meu sa înțeleg fenomenul asta când apare, de ce apare si ce observ.Citind niște cărți ce mi au deschis mintea am învățat ca atunci când experimentez o emoție puternica și simt ceva în mod automat dacă vreau sa înțeleg fenomenul și cel mai important sursa de unde provine sa mi trec mașinăria existentei ( adică, conștiința, mintea mea, corpul, sentimentele și emoțiile mele) pe planul spectator. Cum fac asta? Văzusem o scena dintr-um film de la care am pornit aceeași idee sa o aplic și în viata reala.
Ma luasem deacolo cu un gest in experienta asta. E ca și cum pocneam din degete și îmi opream orice gând, stare sau durere și ma ridicam deasupra mea cu 2 metrii.
In starea asta sunt spectator al experientei mele. Îmi deplasez atenția în câmpul cuantic energetic din care suntem creeați și încerc sa mi înțeleg experienta și ceea ce simt.
Acum revenind la principalul subiect al discuției, gelozia pe care vreau sa l abordez am constatat următorul lucru.Îmi aduc aminte din fosta mea lunga relație ca am experimentat sentimentul asta înăuntrul meu și pornind din poziția mea de spectator am realizat niște înțelegeri ale fenomenului absolut divine.
Cum spuneam la începutul discuției, excluzând tiparul posdsibului ori bolnavului psihic de control ori altceva pot întra în profunzimea subiectului și sa l descriu în ce a constat experienta mea.
Aveam pe vremea aia o perioada de vreun an și ceva decând eram împreună. Nu o sa întru în detalii decat doar ce este important.
Este ceva interesant de spus despre gelozie după câteva dați petrecute conștient în spațiul cuantic al experientei mele detasandu ma de gânduri și durerea emoțională resimțită.Primul lucru fundamental și cu adevărat de remarcat a fost ca eu am conștientizat ca urmează sa fiu gelos înainte sa fiu. Nu înțelegeam cum pot sa mi dau seama de ceva ce urmează sa fie. Apoi am bătut din degete și am stat spectator sa ma analizez și înțeleg. Mi am dat seama de ceva. Noi, ca și ființe umane în momentul interacțiunilor dintre noi facem schimb de energie constant. Ne obișnuim prin schimbul asta iar capacitatea de recepție a fiecăruia dintre noi este mult mai dezvoltata decât mintea conștientă ce o forma și avem pe baza experientelor.
Deaici și când simți ca ceva urmează sa se întâmple ori n ai noroc într o zi nu doar simți ci chiar urmează sa se întâmple.
Am început sa analizez în detaliu ce se întâmplă. Timp de 8 luni nu am fost gelos deloc, nu am simțit nicio urma pentru care ar trebui sa simt ceva nelalocul lui și brusc semnalele simțurilor mele și instinctului meu ma avertizau printr un val de emoții și instincte ca ceva se deplasează de la starea normala a lucrurilor.
E ca și cum suna sirena specifica semnalul de a întra în poziția de atenție sporita.
Ce se întâmplă în spatele acestui lucru defapt? Chiar dacă nu vedem fapte sa spunem la modul de suprafață la nivel energetic simțim lucrurile și asta ne neliniștește și avertizează.
Aici am vrut sa ajung. Când simți ceva ori instinctul îți sufla starea de alerta și neliniște este schimbul energetic primit de la persoana de lângă tine în conformitate cu tine șideasta ști.Adevărul despre tine se releva doar prin emoțiile inimii și prin instinctul din ea. Astea nicidoata nu te vor mintii.
Asa se explica când cineva spune, ne am despărțit pentru ca era geloasa/gelos. Și dacă l ai întreba : Asa a fost și primele luni sau primii doi ani? Și spune nu. Aici este un mare semn de întrebare..Nimeni nu e prost la nivelul simțurilor, emoțiilor și propriului instinct. Poate fi ma nivel evolutional,mental ori personal dar nu și la nivel spiritual. Instinctul este adevărul fiecărui om despre propria viata și experienta.
Acum înțelegând lucrurile astea am constatat ca gelozia corecta sa i spunem asa este când instinctul îți activează alarmele interioare ca terenul urmează a fii atacat.
Mi am dat seama ca oscilam peurma. Cum e posibil ca să nu simt nimic anormal timp de 4 luni iar peurma din senin sa mi se activeze același instinct care ulterior mi se confirma pentru ca mereu în viata mi am ascultat trăirea și ce a avut inima mea sa mi spună despre cineva sau ceva.Făceam săpături și niciodată nu greșeam ascultând mi instinctul. S a dovedit ca avea dreptate mereu.