Jyp chan'e kendi grubunu kurmasını istemişti grupta ki üyeleri kendi seçecekti.Yarışmacılarını biri giriyo biri gidiyordu istediği bir sesi bulamıyordu zor beğenen bir yapıya sahipti.İçeriye sarı saçlı,uzun boylu, yanaklarında çileri olan, genç yakışıklı biri girdi.Chan bir şarkı söylemesini istedi sesini duymak için hem ince ses tonu hem de kalın bir ses tonunda söylüyebiliyordu grubuna almıştı onu aaa üyemizin adı demeyi unuttuk Lee Felix ama çileri diyince herkes tanımıştır bence,felix'den sonra kaslı orta boylarda adeta bir dövüşçü görünümlü o mükemmelliğinden ödün vermeyen kişi girdi SEO changbin son rep bükücü Chan rep'ini ve sesini beğendiği için gruba almıştı changbin'den sonra konuşkan eğlenceli,flörtöz ikinci grubun Üçüncü repcisi han jisung girdi mükemmel olduğu için Chan grubuna aldı han'dan sonra tam bir İstanbul beyefendisi,asıl duruşlu grubun en sakin üyesi ödülünü hak eden o kişi girdi (tamam grubun en yaramazı hcjxjfjfjf) kim seungmin tabikisi mükemmel olduğu için Chan bunuda kaçıramazdı seungmin'den sonra uzun saçlı,kızların rüyasına giren beyaz atlı prens gibi tatlı mı tatlı resim yapmakta muhteşem olan o kişi girdi grubun altıncı üyesi olmaya geldi bir kuğ gibi dans hareketleriyle chan'i etkilemişti ve gruba alınmıştı grubun minik ekmeği biraz sakar,çekingen ama mükemmel sessiyle,tatlılıyla grubun yedinci üyesi olmuştu grubun sekizinci üyesi girdi içeri uzun boylu,çekingen gibi duruyor ama samimi,grubun ikinci büyüğü Chan ile aynı yaşta olduğu için kim woojin Chan sesini ve danalarını beğendiği için gruba aliyor.Chan grubunu sekiz kişilik yapmayı düşünürken içeri son kişi giriyor utangaç gibi duran,uzun boylu,dans etmeyi seven,mükemmel bir sesse ait o kişi giriyor kedilere fısıldayan çocuk Lee minho yani Lee know Chan sesini,dans hareketlerini çok beğendiği için grubu dokuz kişilik yapmaya karar veriyo fakat bir eleme daha olacağını üyelere söylüyor.jyp gelip chan'e grup üyelerini seçip,seçmediğini soruyo Chan üyeleri tanıştırıyo ve yarın bir eleme daha olacağını haber verip ordan çıkıyo Chan üyeleri yatakhaneye çıkartıyo dinlenmeleri için...
Ertesi gün,