Herkes pratik odasında yerde oturuyorlardı moreller sıfırdı Chan herkesin yüzüne bakıp
Chan;biliyorum çok kötü bir durum hepimiz için 9 kişiyle devam etmek istiyorumdum ama ben kontrol etmiyorum bunları...
Bunları derken gözünden akan yaşları durduramıyordu içinde garip bir boşluk hissediyordu ama grubun ayakta durması için kendisine çeki düzen vermesi gerekiyordu ayağa kalkıp gözünde ki yaşı silip
Chan;hadi çocuklar biraz çalışmamız lazım.
Diyip üyeleri ayağa kaldırmıştı dans ederken kapı açıldı içeri jyp girmiştiJyp; gençler size yeni arkadaşlar getirdim,beyler gelin!
İçeri Lee know ve arkasında Felix girmişti jyp seslerini ve dans hareketlerini tekrar dinleyip izledikten sonra bir şans verip grubun 9 kişiyle devam edeceğini söyleyip çıkmıştı Lee know han ve diğer üyelere sarıldıktan sonra koşup Chan sarılmış uzun bir süre ondan ayrılmamıştı, chan'e sarıldığında kendini huzurlu hissediyordu Chan de ona sarılmış o bırakana kadar bırakmamıştı kullağına“ iyi ki geldin,her zaman yanındayım” demişti sessizce Lee know ayrılıp chan'e küçük bir tebessümle bakmıştı.
Chan;neyse arkadaşlarımız geldiğine artık bir enerjiyle devam edebiliriz çalışmaya
Üyeler dans ediyorlardı Chan arada bir onların hareketlerini izliyip yanlış yapanları düzeltiyordu ciddiyetlik ve gerginlik yerine kahkahalar ve şakalarla dolu bir grup olmuştu ama gruba bir ad gerekiyordu bu da grubun lideri chan'e düşmüştü,üyeler akşam yatma saatine kadar çalışmışlardı yorulmuş olmalılar ki herkes yere çökmüştü vücutlarından ter akıyordu.
Chan;gençler bayağ yorulduk galiba yurda gidelim herkes bir duş alıp yatın vücutlarınız dinlensin biraz,hadi çantalaranızı alın da gidelim.