bölüm 4

4 0 0
                                    

Üyeler yurda gelmişlerdi ama ayrı odalarda iki kişili olucaktı ama bir kişi tek yatacaktı bütün üyeler ben tek yatarım diye bağırmaya başladılar Chan oyun oynarak tek yatan kişiyi belirlemek istedi hiç kimse odalara gitmemişti koridorda oturuyorlardı Chan woojine bir oda seçmesini söylemişti odasını seçmeye gitmişti woojin hemen arkasından changbin odasını seçmişti sıra felixteydi odasını seçmişti kapıyı açmıştı ama oda boş değil di changbin ile kalacaktı oda da,sırada ki seungmindeydi bir oda seçmişti içinden odanın boş olmasını diliyordu ama oda da onu bekleyen biri vardı woojin ile kalacaktı,sırada hyunjin odasını seçmişti boş bir oda arlasından i.n gitmişti ve hyunjin ile aynı odayı seçmişti ki kapıyı açınca oda da yatakta oturan hyunjin vardı sıra han'daydı boş bir odaya yerleşmişti han son iki kişi kalmıştı birisi ya Han'ın yanına geçecekti ya da boş bir odaya yerleşecekti chan Lee know gidip bir oda seçmesini söyledi Lee know kalktı ve iki oda vardı karşısında biri boş biri dolu sağ tarafta ki kapıyı açmıştı oda boştu içeri girmişti ama kapının arkasında saklanan han'ı görene kadar mutluydu grupta Chan tek başına yatacaktı Chan herkesin odasına girip duş aldıktan sonra yemek haneye inip yeğinizi yemeyi unutman diyip odasına yerleşmişti elbiselerini dolaba yerleştirmiş ve banyoya girmişti suyu açıp altına girmişti o kadar yorulmuş olmalı su onu yere düşürecek gibi bir hali vardı bir anda banyonun kapısı çalmıştı Chan “ kim o” gelen kişi Lee know'du han birlikte banyo yapmayı kabul etmediği için chan'e teklif etmişti Chan ilk başta soruyu şok bir şekilde karşılamıştı ama sonra kabul etmişti kardeşinden farksızdı onun için o yüzden sorun etmemiş olmalı ki ikisi birlikte duş alıp çıkmışlardı.üstlerini giyip yemek haneye inip yemeklerini yerken birazda sohbet etmişlerdi kendilerinden,diğer üyeler önceden yemişlerdi bunlar duşta kas göstersi yapıp oyalanırken diğerleri yemeklerini yemiş ve uyumaya gitmişlerdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

minchanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin