medisnem normalda bilirsen bu bolumu nah gorerdin ama ad gunun oldugu ucun yazmisam indi davay oxu
_
"jungkook"
Dans klübünde oturmuş içiyordum. Bir sebebi yoktu aslında içmek ve kafamı dağıtmak istemiştim.
Bir kaç dakika önce Taehyung gelmiş yanıma oturmuştu. Konuşmadığımız için odada nefes seslerini bırak kalp atışını bile duyabiliyordum.
Cevap vermek için yüzümü ona çevirdim. Yakınımda oturduğundan burun buruna gelmiştik ve sikeyim bu bana hiç iyi gelmiyordu. Bu kadar yakınımda olması, bakışlarını gözlerimden çekmemesi hiç iyi gelmiyordu. Rahasız değildim aksine daha çok yaklaşsın istiyordum. Bu sebeptendir ki geri değil ireli addım atmak kararı vermiştim.
"Hmm" dedim burnumu burnuna sürterken. Nefesleri dudaklarıma çarpıyor öpme isteği uyandırıyordu.
"Nelerden hoşlanırsın? " diye sordu. Nelerden'mi hoşlanırım?
Seksten hoşlanırım.
"Niye soruyorsun, yapacak mısın?" diye sordum. Şuan doğru ve ya yanlış hiçbir sikim düşünemiyordum. Aldığım alköl yüzündem mi yoksa dudaklarımız arasında üç-dört santim kalan mesafeden dolayı hızlanan kalbim yüzünden mi cevabı bilmiyordum.
Gözlerimin içine baktı bir süre sonra 'evet' anlamında başını salladı.
Şimdi sevişelim desem yapacaktı yani. Güzel.
Gözlerimi kısıp düşünüyormuş gibi yaptım. Oysa ki cevabım hazırdı.
"Sikimin yalanmasınıdan hoşlanırım" dedim bir çırpıda. Sarhoş değildim sadece kafam bulanıktı. Ne yapıyorsam bilinçli şekilde yapıyordum. Başıklarım onun şaşkın bakışlarıyla kesiştiğinde belli oluyordu şaşkınlığı.
Büyük ihtimalle eşya olarak neden hoşlandığımı sormuştu. Fazla zaman kaybetmeden ayağa kalktım. "hadi" dedim ona bakarak "evet dedin işte"
Taehyung, ayağa kalkıp yanıma ilerlediğinde "evet demiş olabilirim ama şuan sarhoşsun ve ne istediğinin farkında değilsin" dedi.
"Gayet farkındayım" elimi göğüsne koyarak cilveli tonda "ve seninde beni istediğine eminim Taehyung" dedim. Ne olduysa an oldu. İrisleri kararmıştı ve çenesini kıracakmış gibi sıkıyordu.
Ellerini enseme atıp dudaklarını sert bir şekilde dudaklarımla buluşturup derin öpüşme başlatdı. Tamam bu kadar çabuk beklemiyordum. Düşünmedim. Olacak hiç birşeyi düşünmedim
Dudaklarımı hareket ettirerek karşılık verdim. Alt dudağını kavrayıp emerken ellerini belime indirip sıktığı için dudaklarına doğru inlemiştim. Başımı yana eğip dillerimizi buluşturduğum da dişleri ile dilimi kendine çekerek emdi. Sol eli kalçama, sağ eli ise sırtıma çıkarak erkekliğimizi bir birine sürtmüş ikimiz de inlemiştik.
Sonunda dudaklarımızı ayırmış bu sefer çeneme yönelmişti. Çenemden köprücük kemiğime kadar sulu öpücükler kondurdu. Gömleğimin ilk dört düğmesin açmış dudaklarını göğsüme bastırnişti. Sol göğüs ucuma dil darbesi atmasıyla saçına ellerimi geçirip başını göğsüme bastırdım.
Dilini göğsümde ustaca haraket ettiriyordu. Siktir, kalbim yerinden çıkacak gibiydi. Ağzı içerisinde olan pembe göğüs ucuna birkaç defa dil darbesi atmıştı.
Taehyung, göğsümü içine çeker gibi emmeye başlamasıyla başımı geri atmış ellerimi saçlarına yerleştirmiş daha çok bastırıyordum.
"Em, sikeyim taehyung" kendimden geçmiştim. Daha fazla dayanamıyordum.
Saçınındaki elimi sıkarak onu geri çektim. Nefes nefese kalmıştı. Umursamadım, dudaklarına atıldım. Sikeyim ki yetmiyordu.
Ellerini bacak altıma koyarak kucağına almıştı. Ayaklarımın yerden kesildiği anda bacaklarımı beline, kollarımı boynuna doladım. Sırtımın soğuk duvarla buluşmasıyla kasıklarımı onun kasıklarına sürtdüm. Penisim patlayacak gibiydi.
Kucağından inip ellerimi omuzlarına yerleştirdim. Ne olduğunu anlayamadan dizleri üzerine çökmüştü bile.
"Sana sikimi yala demiştim" dedim pantalonumun kemerini çözerken. Pantolunu dizlerime kadar çektiğimde Taehyung kararmış irisleriyle her yerimi ezberlemek istercesine süzüyordu beni. Sikeyim bu herifin bakışlarına bile boşalabilirdim.
Taehyung'un ağzını açıp bir şey demesine izin vermeden çenesinden kavrayım dudaklarını araladım. Saçına asılıp tüm uzunluğumu ağzına itip boğazına kadar kaydım.
"Siktir! Siktir! Siktir!" ağzı sıcacıktı. Kasıklarımı geri çekip yeniden sertçe kendimi boğazına ittim. Şuan muhtemelen öğürmemek için kendini sıkıyordu. Haraket etsin istiyordum. Penisimi en tatlı şeymiş gibi emsin istiyordum.
"Haraket et. Sikimi em." dedim sabırsızca.
Başını geri çekmiş ucuna kadar gelmişti. Ucunu emdikten sonra baştan sona yaladı. Bakışlarını bana çıkarıp elini penisimin köküne yerleştirmiş hızlıca get git yapmaya başlamıştı.
"Ahh Tanrım." Çok fazlaydı Taehyung'un verdiği zevk çok fazla ve başkaydı.
Penisimin yarığına attığı dil darbesiyle adeta çıldırmış gibi inlrken saçına daha çok asılarak öyle bir kuvvetle kasıklarıma ittim ki sesinin kısılacağından emindim. Tırnaklarını baldırlarıma geçirerek uzun çizikler atmıştı.
Ölümcül yavaşlıkla sikimi baştan sonra yaladı. Sonra ayağa kalkıp dudaklarını benimkilere bastırmış ve az önce beni çıldırtmak için yavaş haraketler yapan o değilmiş gibi hızla eliyle çekmeye başlamıştı.
Sona geldiğimi anladığımda başımı hafif geri çekip aralık dudaklarına doğru inlemelerimi bırakmıştım. Son bir defa sertçe çektiğinde eline boşalmıştı.
Boşalmanın verdiği rahatlıkla alnımı omzuna koyup soluklandım.
Elimden tutup kendi sandalyeye oturmuş, siyah eşofmanı ile birlikte boxerini dizlerine kadar çekmiş beni de kucağına tam penisinin üzerine oturtmuştu.
Kalça arama giren büyüklükle başımı geri atarak inlemiştim.
"Sürtün" dedi emir kipinde. İtiraz etmek için konuşacaktım ki kalçalarımı kaldırıp penisini deliğime konumladı. Şuan içime girerse durmazdım. Durmazdık."Sürtün ya da ben seni sikimin üzerinde bağırta bağırta zıplatacağım"
Sadece şov yapıyordu. Dişlerim görünecek kadar güldüm.
"Hadi, yapabiliyorsan yap. Zıplat beni koca sikinin üzerinde"Bu sefer o güldü bunu hiç beklemiyordum. Penisinin ucunu deliğime ittiğinde çığlık atar gibi inledim. Siktir. Siktir. Siktir
Sikeyim çıksın itemiyordum. Derinlerime insin istiyordum.İçimden çıktığında kasıklarına oturdum. "Sürtün." dedi bir kez daha.
Kalçamı ileri haraket ettirmem ve onun inlemesi aynı anda olmuştu. Penisinin kalça arama girerek deliğime baskı uygulaması yeniden erekte olmama sebep olmuştu. Taehyung bunu fark etmiş olacak ki eline tükürmüş penisimi çekmeye başlamıştı. İnleme ve ıslak sesler odada yankılanıyordu.
Aradan keçen iki dakika sonunda ikimizde sona ulaştığımızda zıplamaya ve dairesel haraketler yapmaya başladım.
Siki yuvama değdikçe çıldırıyordum. Takip edemediğim hızda sikinin üzerinde sekiyordum. Durmadan zıplıyor, zevkten dört küşe oluyordum.
"Ahh sik- jungkook siktir, sikeyim hızlan!" ellerini kalçama yerleştirerek daha fazla hızlanmama yardım etmişti. Hızlı hareketler sonucunda ikimizde gelmiştik.
Uzanıp dudaklarına küçük öpücük bıraktıktan sonra başımı göğsüne koyup soluklandım.
Terli saçlarımı okşarken kısık sesle "yaptığımız şeyden asla pişman olma" fiye fısıldadı
Asla pişman olmayacağım.
-
VEEE AD GUNUN MUBUS💖💖