2.

646 45 1
                                    

Kulağıma dolan müzik sesiyle gözümü açtım. Taehyung gelmişti. Bana erken gel demiş ama kendisi benden yarım saat sonra gelmişti.

"Erkencisin" dedi bana yaklaşarak. Her haraketi, her sözü sinirimi bozuyordu.Ayağa kalktım yavaşça gözümü ovuşturarak kendime gelmeye çalışıyordum bir nevi. Çünkü hala uykum vardı. Elimi gözümden çektiğimde Taehyung'un baktığı yere baktım.

Giydiğim bol crop göğsüme kadar açılmıştı. Hemen düzeltip tekrar Taehyung'a döndüğümde bakışlarını başka yere çevirmişti. "E başlamıyor muyuz?" dedim.

Başını sallayıp eliyle gel işareti yaptı. Aynayla kaplı duvarın önünde durduğumuzda Taehyung şarkıyı başa sarmıştı.

Ona doğru dönerek aramızda bir iki adımlık mesafe sakladım. Birazdan bu mesafe de olmayacağını bilerek. Elimi göğüs hizzamda kaldırarak ona uzattığım da aynısın yaparak ellerimizi birleştirmişti. Diğer elini çıplak belime sarmış yavaşça sırtıma, omzuma ordan da enseme getirmişti. Bir kaç saniye bekledikten aynı pozisyonda sonra ensemdeki elini çeneme getirmişti. Çenemden tutarak başımı öne itmemi sağladı. Böylelikle yüzümüz arasındakı mesafe birazda azalmıştı.

Boşta kalan elimi göğsüne koydum. Elimle beraber kendimde aşağı iniyordum. Leğen kemiğine geldiğimde tamamen önünde diz çökmüş elimi penisi üzerine getmiştim. Aşağıdan ona baktığımda kaşlarını çatmış irisleri kararmıştı.

Şarkının ritmiyle elimi penisine sürterek dizlerimin üzerinde arkasına geçerek ayağa kalktım. Boynumda hissettiğim sıcak nefesle bana döndüğünü anladım. Eli yine belimle buluşmuş beni kendine çekmiş kalçalarımım kasıklarına değmesine sebep olmuştu.

Böyle koreografiyi sikeyim.

Belimde ellerini sıkılaştırmış tek seferde ona dönmemi sağlamıştı. Burun burunaydık ve sikeyim ki ben nefes almayı unutmuşum. Diğer elini bacağıma atmak yerine kalçama koymuş sert bir haraketle bacağımı okşayarak omzuna atmıştı.

"Okşamak yoktu hatırladığım kadarıyla" dedim nefes nefese. 

Siktir! Siktir! Siktir!

Binlerce kez siktir! Bacağımda ki elini kalça yanağıma getirmiş hafifçe sıktı. Orta parmağıyla deliğime baskı uygulamış istemeden biraz daha yaklaşarak penislerimizin bir birine sürtünmesine sebep olmuştum. Tanrım ne yapıyordu bu?

"Bunu da hatırlamıyorsundur" dedi sırıtarak.

Sikik herif.

-

"xxxx"

jongin:
taehyung bu gün bi garipti

hoseok:
nesi garipti her zamanki taehyung işte

jongin:
ne bileyim
nerede görülmüş onun dansı bırakıp gittiğini

jimin:
evet ben görmedim hiç
her zaman sonuna kadar duruyordu

lisa:
geldiğinde de saçları falan dağılmıştı
gömleğide
üç düğmesi açıktı

hoseok:
kavga mı etti
acaba

minho:
ben gördüm
tuvaletten çıktı

jungkook:
yarım kaldı dans
erkenden uyanmıştım da

Minho:
neden apar topar
tuvalete gitti
acaba :)

jungkook:
ben nereden bileyim

ryujin:
arkadaslar sahneye cikmamiza
1 ay kaldi
dansinizi yapin


-




gémir pour moiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin