Wstałam o 3 w nocy ponieważ miałam już wylot do Polski o 4:30 i musiałam sie jakoś ogarnąć a mi to zawsze zajmuje z godzinę albo i trochę więcej. więc postanowiłam szybko wstać i ruszyć do łazienki ale coś mnie zatrzymało, okazało się że Mikołaj do mnie napisał.
⋅⋆•💬•⋆⋅
03:05
Miki😍😘
Hej nicole jeśli to widzisz to wiedz że będę na ciebie czekać na lotnisku
Nicolcia😘💞
spoko za jakieś 12godzin powinnam być na Polskim lotnisku
nie spodziewałam się tak szybkiej odpowiedzi
Miki😍😘
dobra to będę na lotnisku o 15
Nicolcia😘💞
dobra to czekam c:
_____
Ostatni raz spojrzałam w telefon i była już 3:09, po chwili wyłączyłam telefon i ruszyłam do łazienki żeby umyć włosy i żeby szybko się przyszykować.
Umyłam włosy i szybo je wysuszyłam, a gdy były tylko trochę wilgotne postanowiłam je trochę bardziej wyprostować, jak już wyprostowałam włosy postanowiłam pomalować się tak samo jak wczoraj, po zrobieniu makijażu poszłam szybkim krokiem się ubrać.
Na dzisiejszy wylot do Polski postanowiłam ubrać czarne dresy i szary top a na to czarną bluze na zamek a skarpetki standardowo czarne, jak się ubrałam była już 3:56 więc postanowiłam zabrać walizki i spakować je do samochodu, walizki chwilowo postawiłam przed wyjściem z domu żeby muc jeszcze zgasić wszystkie światła które przedtem zapaliłam.
Wyszłam z domu zamykając mieszkanie na klucz żeby nikt mi do niego się nie włamał, jak już schowałam klucze do kurtki postanowiłam zejść po schodach z dwoma walizkami ale coś mi nie wychodziło wtedy moja sąsiadka wyszła z swojego mieszkania.
-Nicole potrzebujesz pomocy?
-tak, z wielką chęcią
Sąsiadka pomogła mi znieść walizki do parkingu podziemnego i byłam bardzo jej wdzięczna za ten uczynek
-dziękuje
-proszę bardzo, pamiętaj uważaj tam na siebie
-dobrze
Pożegnałam się z sąsiadką i ruszyłam autem w stronę lotniska.
Jak już byłam koło lotniska była już 4:24 więc postanowiłam szybko wyciągnąć walizki z bagażnika i ruszyłam szybko w stronę samolotu, przy okazji skanując mój bilet.
-ufff zdążyłam idealnie na samolot
wsiadłam do samolotu i usiadłam na dane mi miejsce.
⋅•⋆(skip time)⋆•⋅
widoki za oknem były takie piękne że nie mogłam oderwać wzroku.
nie mogłam się oprzeć i zrobiłam pare zdjęć, które wyglądały przepięknie.
było tak pięknie że zasnęłam przy pięknym widoku z samolotu, to niebo zbyt mnie uspakajało.
________
To koniec kolejnego rozdziału chb zacznę zaraz kolejny pisać bo wkręciło mnie to tak szczerze c:
KOCHAM OSOBY Z GRUPY "Konop Nie Pozywaj Nas Za Tą Grupę" KOCHAM WAAAAASSSSS😍😘
CZYTASZ
Od przyjaźni po miłość |Konopskyy
RomanceDziewczyna o imieniu Nikole Smith mieszkała w Stanach Zjednoczonych, w pilnej sprawie musiała wyjechać do polski a tam poznała pięknego mężczyznę z który postanowiła zostać na dobre i na złe.