İstek için teşekkür ederim s1n0ssry1. İstek "bizi şarkı söylerken duyuyorlar"
douma:yn-chan~ ne kadar güzel bir sesin var~ umarım banada böyle şarkılar söylersin~(size zorla şarkı söylettirdi ama baya övgü verdi)
Akaza:(sessizce dinledi, senin sesin ona melek gibi gelmişti, çok hoşuna gitti ve şarkı bitince yanına gelip senden bir daha söylemeni istedi KİBARCA, sende söyledin ve baya övdü seni)
Kokushibo:Yn... Sesin tıpkı huzur gibi... Tekrar söyler misin?... (senin bacağına yatıp gözlerini kapadı ve tekrar dinledi)
🍌An:... Sesin fena değil ama bu sesi yatakta duymak istiyorum (ARKA ODALAR DİYO)
Yazar:arkadaşlar yazar tam bir sapık ve şikayet etmeyin
Gyokko:Yn chaaannn, sesin harika! Bu yeteneğini kullanmalısın!
Sekido:sesin güzelse banane...(sanki beğenmemiş gibi davrandı ama beğenmişti)
Karuko:aşkım bu güzel ses böyle aq.
Aizetsu:Yn... Hayatımda duyduğum en güzel şarkıydı bu... Benim için tekrar söyler misin... (çok utandı)
Urogi:WOW WOW WOW, SEN BİR YETENEKSİN
Genya(iblis formu) :(senin sesini annesinin sesine benzetti ve biraz duygulandı, senden bir daha söylemeni istedi, arada sırada senden şarkı söylemeni istiyor tek olduğunuzu veya sinirli olduğunda)
Enmu:Ah yn~bu ne güzel bir sürpriz böyle~sesine hayran kaldım~
Rui:ailemden birinin böyle güzel bir yeteneğe sahip olduğunu bilmiyordum
Umarım hepsini yazmışımdır unuttuğum varsa sonraki bölümde eklerim
Bu arada neden az bölüm geliyor çünkü ailem telefonumu aldı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~>Upper moons×reader>~
RandomSmut var, nsfw var, gmfu var çok iyi ve hepsini kendim uydurdum