Bu bölümü yazarken stray Kids red Light dinledim bu yüzden tepkimiz bunun hakkında olacak
Tepki:bizi yatakta zincirlerle bağlanmış olarak buluyorlar
Douma:awww yn tamda istediğim bir pozisyon... Kim yaptı sana bunu... Kendin dolandın demek... Ne güzel o zaman biraz zaman geçirelim~(odadan şak şuk sesler geliyor)
Kokushibo:yn? Ne yapıyorsun bu halde... Kim yaptı bunu sana... Sen mi! Neden böyle bir saçmalık yaptın... Yanlışıkla oldu demek... Tamam (seni çözdü ve serbest bıraktı)
Akaza:yn... N-ne yapıyorsun b-bu halde... Demek kendin yanlışıkla oldu~o zaman bu durumla biraz eğlenelim (bu eğer istenirse tek bölüm olarak yazarım)
Gyokko:yn~ böyle çok güzel gözüküyorsun~ bu halini bir vozunun üstüne çizmeliyim! ~ (kısacası seni çözmedi ve sana bakarak bir vazoya resmini çizdi sonra semi serbest bırakıp o vazoyu kendi odasının en güzel yerine koydu,,,, nedense gyokko dan aşk adamı vibe si alıyorum)
Gyotaro:yn... Kim yaptı sana... Bunu... Aslında hoşuma gitti~biraz böyle zaman geçirelim (eğer buda istenirse yazarım)Daki:yn nasıl becerdin bunu! Hıh salak! (seni çözdü ve biraz azarladı ardın senden özür dileyip sarıldı)
Sekido:yn naptın lan! (seni saldı nasıl becerdiğini sordu ardın seni pek takmadı gitti)
Karaku:NAPTIN LAN KENDİNE DÖDNDKDNDLDKSMXJSLDNDKDMDMXKSNXNDKXNMD LDKDLDMDMDMXMDNMD (Kısacası seninle baya dalga geçti sonra kalbini almak için senden özür diledi ama arada bir dalga geçiyor)
Azizetsu:yn... Naptın kendine... Hıh... Aslında böyle güzel ama seni çıkartıcam... (seni çıkardı ve sana sarıldı)
Urogi:yn nasıl becerdin bunu, bravo diyorum başkada bişe demiyorum yn (seni çözdü ve biraz dalga geçti)
Muzan:cidden acınası bir varlıksın yn... Ama bu duruşun güzel~ (douma vol 2)
Enmu:ahhhh yn~ bu bütün rüyalardan bile daha güzel bir duruş~ sanırım biraz eğlenwbiliriz~(sabah yürüyemedin)
Rui:(seni saldı ve biraz kızdı iştw ailem üyesi böyle olmaz falan diye)
EVEEEEEETTT BU BÖLÜMDE BİTTİ YENİ BÖLÜMLERİ BEKLEYİN CANLARIM BAY BAY💓💓💓💗💗💗💗😻😻😻💥💥💥🌹🌹🌹🌹💍💍💍✨✨✨✨💌💌💌💌💌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~>Upper moons×reader>~
DiversosSmut var, nsfw var, gmfu var çok iyi ve hepsini kendim uydurdum