Uzun zamandır yazmayı unuttuğum bir tepkiyi yazcam hello
Fotoyu kesmeye üşendim ama tepki için teşekkür ederim s1n0ssry
Douma:awww yn ne kadar tatlı uyuyorsun, yerim seni(gerçek anlam)
Akaza:(biraz yüzü kızardı ve senin saçınla oynadı ama sen uyanır gibi olunca pembe hırkası ile senin üzerini örttü ve oradan uzaklaştı) aptal yn...
Kokushibo:yn uyan... (seni bir kaç defa dürttü ama uyanmayınca bir şey yapamadı içten içe baya utanmıştı)
Gyutaro:... (yüzü kıpkırmızıydı çünkü daki dışında hiçbir kız onun kucağında uyuyakalmamıştı veeeeeeeee sonra seni yanağından öpüp seninle beraber uyudu)
Gyokko:bunun bacağı yokğ
Urogi:(uzun zamandır bunu bekliyordu sen uyurken seni yanağından öptü sonra senin ağzını açıp Bi turda öyle öptü bildiğin taciz amk)
Sekido:aptal yn uyan... Başkası görecek kalksana... (utanmıştım ve eğer diğer hantengu formları görürse dalga geçeceği için bir şey yapamadı)
Karaku: eheheheeh(ilk önce öpmeye başladı sonra vicudumda bir kaç yeri elleyip sıktı, sonra sen uyanınca hiçbirşey olmamış gibi davrandı)
Aizetsu:tanrım... Bu bana bir hediye midir... (senin saçınla oynadı)
Genya ama iblis formu:(domates oldu ve ne yapacağını bilemedi sonra bir sakinleşti ve sana sarılarak uyudu)
Daki:(ilk defa o kibirli gitmiş gibiydi, sen uyurken eğer saçık uzunsa saçını ördü eğer kısaysa başka modeller yaptı)
Başka hangi karakter var yazmadığım hmmm he muzan falan kaldı
Muzan:yn kalk.... Uff cidden acınası sın... (senin üzerine şu siyah şeyi varya takım elbisenin üzerine giyiyor onu senin üzerine örttü ve şapkasını çıkarıp senin kafana koydu sonra gitti)
Enmu: aaahh~yn sana en güzel rüyaları göstereceğim~ (hayatının en iyi rüyasını gördün)
BİTTİİİİİİİİ okula gitmeden önce bölüm yazıp attım ama önce Bonus fotolar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~>Upper moons×reader>~
RandomSmut var, nsfw var, gmfu var çok iyi ve hepsini kendim uydurdum