Luffy uzun bakışların ardından onun Law olduğunu hatırladı.
Luffy:Oi Traoo! Görüşmeyeli uzun zaman oldu.
Law:Mugiwara-ya. Seninle bi konuşma yapmam gerek
Luffy:Ne konuşması?
Law:Şimdi yeni dünyaya geldiğinde 4 imparotordan birinin emrinde olmak zorundasın. Ve senin kimsenin emirleri altında çalışmayı kabul etmiyeceğini biliyorum. Senle bir ittifak kuralım ve birlikte Kaido'yu yenelim. Ne dersin?
Luffy:Neden olmasın?
Law istediğini elde ettiği için sevindi.
Law:İlk başta Doflamingoyu yenmeliyiz.
(Olayları hızlandırıyorum)
Luffy ve Law, Caesar Clown'u yendiler ve ardından Robin, Zoro ve Usopp'u da alıp kalan hasır şapka tayfasını almaya gittiler.
Luffyler tayfayla karşılaştıklarında, bir samuray ve bir çocuk görürler
Luffy:Siz kimsiniz?
Kin'emon:Rica etsem bizi geminize alır mısınız? Dressrosa'da bir arkadaşım var.Onu kurtarmam lazım.
Momonosuke:Evet. Lütfen bize yardım edin.
Luffy:hmm...
Kin'emon: ...
Momonosuke: ...
Luffy:Yoshh! Hadi gemiye!
Kin'emon:Çok teşekkür ederiz Luffy-san. Borcunuz ödenmez.
Hep beraber gemiye binerler ve yolculuğa çıkarlar.
Hasırşapkalar ve Law bir araya gelip plan yapmaya koyuldular.
Law:Rotamız Dressrosa. Orda Doflamingo ile karşılaşacağız. Oraya farklı kılıklarla gireceğiz.
Herkes planı kabul etti.
-uzun bir aradan sonra-
Luffy, Usopp ve Franky'nin yaptığı icadı izliyordu.
İzlerkende bir yandan yüzünde tebessüm oluşuyordu.Law ise göz ucuyla Luffy'e bakıyordu.
Hafif kızarmıştı. *İçinden* "çok güzel gülüyor." diye geçirdi ve onunda yüzüne hafif bir tebessüm kondu.-İnşallah güzel olmuştur-