Hasırşapkalar uzun sürenin ardından Wano'ya ayak bastılar.
Kin'emon:Buranın özel kıyafetleri var.
Bir dükkana gidelim ve orda kıyafet seçin.Luffy:Tamamdır. Hadi gidelim.
Kısa bir arayıştan sonra bir dükkan buldular ve girdiler.
Luffy:Haha! Kıyafetlere bakınn! Ben şu kırmızılıyı giyicem.
Diğerleride kıyafetlerini seçtikten sonra ödemeyi yapıp çıkarlar. Tam çıkacakları sırada bir kadın ile karşılaşırlar.
Kin'emon:Okiku!
Kiku:Kin'emon-san! Sizi çok özledim.
İkisi sarılırlar.
Kin'emon:Diğerlerine haber ver. Orochi ve Kaido ile savaşımız sonunda başlıyor.
Hasırşapkaları göstererek
Kin'emon:Bunlar benim arkadaşlarım bana ve Momonosuke'ye yardım ettiler ve onlarda bizimle savaşıcak.
Kiku onaylayıp diğerlerine haber vermeye gitti.
Diğerleride Oden kalesine doğru yola çıktılar.
Geldiklerinde Law ve tayfası ile karşılaştılar. Law eski, harabeye dönmüş kulubenin yanında onları bekliyordu.Law:Sonunda geldiniz.
Luffy:Selam Trao.
Law savaştan sonra ne olacağını bilmiyordu ve son şansı olacağını düşünerek, Luffy'e duygularını açıklamayı düşünüyordu. Luffy onu reddetse bile en azından duygularını açıklayıp rahatlamak istiyordu.
Law:Mugiwara-ya benimle gelir misin? Seninle birşey konuşmak istiyorum.
Luffy:Peki.
Law ve Luffy kimsenin olmadığı bir köşeye giderler.
Luffy:Ne konuşcaz?
Law*yutkunarak*Luffy... b-ben...
Luffy:Hm?
Law ona sarılır.
Law:Seni seviyorum Luffy~
Ben hep seninle olmak istiyorum~Luffy de ona sarıldığında Law şaşırır.
Luffy:Bende bunu söylemeni bekliyordum...
-NEE Law Luffy'i mi seviyormuşş-