Luffy:Bende bunu söylemeni bekliyordum Law.Luffy ve Law uzun bir süre boyunca birbirlerine sarıldılar.
Bir süre sonra ayrıldılar.
Luffy Law'a kocaman gülümser.
Law:Gülüşün okadar saf ve kusursuz ki...
Luffy'nin gülümsemesinin yerini sırıtışı alır.
Luffy:Peki senin nadirde olsa mükemmel şevkatin...
Law, Luffy'nin alnına bir öpücük kondurur.
Law:Senin mükemmelliğin hakkında saatlerce konuşabilirim ama şimdi olacak savaşı düşünmeliyiz.
Luffy ve Law diğerlerinin yanına gelir.
Kin'emon:Luffy-san plan yaptınız mı?
Luffy:Ee, şey...
Law:Evet.
Luffy, Law'a bakıp gülümser. Aynı şekilde Law'da ona gülümser.
Law, planı herkese anlatır.
Law:Planı bu şekilde uygularsak kazanabiliriz.
Herkes planı onayladı.
Kin'emon bir sürü kağıt hazırladı ve herkese dağıttı.Kin'emon:Bunları ayak bileğinde ters hilal dövmesi olan kişilere dağıtın.
Herkes kağıtları dağıtmak için yola koyuldu.
Bir süre sonra herkes kağıtları dağıtmış bir şekilde Oden tepesine döner.
9 akazaya üyeleriniden beşini orda görürler.
Denjiro:Görüşmeyeli uzun zaman oldu Kin'emon. Sonunda dokuzumuz Kaido'ya karşı gelicez.
Kin'emon hasırşapkaları ve kalp korsanlarını göstererek
Kin'emon:Bunlar Kaido'yu yenmede bize yardım edecek olan arkadaşlarım.
Kağıt dağıtılan kişiler de dahil olmak üzere bütün herkes yola çıktı. Law ve Luffy kendi gemilerine bindi. Ve savaşa hazırlardı.
Herkes Şeytan Adasına gelmişti.
-Bölüm Sonu-