How is everyone?

255 30 23
                                    

Uçaktan iner inmez dışarıya koştu Vargas. Beklediği kişi dışarıdaydı. İsmini kolayca listeden sildiği kişi. Onu da kırmıştı. Tek bir şey söylemeden gitmişti. Dahası hoşlandığı kişiylede arasını bozmuştu. Aslında isteyerek olmadı. Öyle olması gerekiyordu. Gitmesi için lazımdı bu.

Zehra, dışarıdaydı. Yüzü asık, arabasına yaslanmıştı. Orada olmak istemiyordu fakat eski dostunu affetmeye karar vermişti. Oturup konuştular. Birbirlerini dinlediler, kendileri konuştular. Sonunda doğru yolu buldular. Tekrar dost oldular. Gene de bu Zehra'nın ona güveneceği anlamına gelmiyordu.

Vargas gelince sarıldılar. Valizini bagaja yerleştirip arabaya geçtiler. Vargas, oturduğu gibi bir şarkı açtı. Zehra, arabayı çalıştırıp kendi evine sürmeye başladı. Yol uzundu.

"Kimsenin geldiğimden haberi yok değil mi?" Sürpriz yapmak istiyordu. Listede ki herkese. Özellikle ona.

"Hayır, kimseye söylemedim. Eda abla, bir şeyler döndüğünü anladı. Ağzımdan laf almaya çalışıyor. Dikkatli olmalıyım."

"Harika! Sana güvenebileceğimi biliyordum! Herkes nasıl? Ben, gittikten sonra ne yaptınız?"

"Herkes mutsuzdu. İhanete uğramıştık. Çoğumuz hızla atlatsada Ebrar, zorlandı."

O ismi duyar duymaz bir şey duymaz oldu. Ebrar. Ebrarı. Minik bebeği, aşkı, bal peteği, karakurtu. Mile'nin 24 yıllık hayatının temelini oluşturan isim. Yaşamasının sebeplerinden biri. İlk ve tek aşkı. Hayatının en önemli insanı.

"O nasıl? Hala uyurken üstünü açıyor mu?"

"Evet, ben kapatıyorum, merak etme. Bazen fotoğraflara bakıyor. Bazen senin, eski tişortlerini giyiyor. Uyurken seni sayıklıyor. Unutmuş gibi görünüyor fakat hala onun aklındasın. Seni unutamıyor. Seni önemsiyor."

Güzel bebeği. Bakmaya doyamadığı, öpmeye kıyamadığı aşkı. Ebrar bir melekti. Kendisine verilen melek. Ona nasıl bunu yapabildi? Çok aptaldı! Hemde çok! Onun için yapmadığı şey kalmamıştı. Onu elde etmek için. Şimdi nasıl kendi elleri ile itti onu! Kendi aptallığı yüzünden oldu hepsi!

"Onunla nasıl yüzleşeceksin?"

"Zamanı gelince, Zehra. Zamanı gelince."

Biliyordu. Tekrar kaçacaktı.

I Must Forgive Myself Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin