1. Nowy sąsiad (część 5)

39 1 0
                                    

Kiedy na imprezę przyszła już przynajmniej połowa osób które były zaproszone na imprezę, Changbin puścił cicho muzykę aby była ona tylko podkładem pod rozmowy. Zaraz po tym przyszedł Seungmin i Jeongin.
przyjaciele dosiedli się do Felixa i Hana.

- No cześć, i co tam Felix? Jak podoba ci się twoja pierwsza impreza? - zapytał z uśmiechem na buzi Jeongin

- Jest okej, bo jest spokojnie. - odpowiedział Felix spokojnym głosem

- Ale, to i tak nie taka impreza, na jaką liczyłem. Spokojnie tu. - dodał Jeongin

- Dobra! Skończmy na tym i zacznijmy coś robić. - powiedział już znudzony Jeonginem, Seungmin

Znajomi wstali razem z kanapy, i iż że Han znał to miejsce, to wiedział że jest tu oddzielny pokój z stołem do bilarda, więc wszyscy razem w czwórkę udali się do tego pokoju. Seungmin i Han umieli bardzo dobrze grać w bilarda, więc rozdzielili się. Han grał z Felixem, a Seungmin z Jeonginem, chociaż Min i I.N nie dogadywali się najlepiej, jakimś cudem umieli prawie że „Współpracować". I tak mijał im czas, lecz po chwili do pokoju wchodzi Changbin...

- Dobra, zaczynamy imprezować! - oznajmił delikatnie krzycząc Changbin. Przyjaciele odłożyli z powrotem na miejsce kije do bilarda, po czym udali się do głównego pokoju, w którym zebrali się wszyscy uczestnicy zabawy. Kiedy Felix wszedł do pokoju pierwsze co rzuciło mu się w oczy to czerwone włosy, nie widział twarzy, ponieważ osoba ta siedziała tyłem do drzwi z których wychodzili.

- O! No i w końcu jesteście! Ile można na was czekać idioci?! Co wy tam w ogóle robiliście? - zapytał z delikatnie oburzonym uśmiechem na twarzy Changbin. Chłopcy weszli do pokoju, po czym skierowali się w stronę reszty imprezowiczów.  Felix usiadł koło chłopaka którego znał ze szkoły, Han usiadł koło Lee Know z starszej klasy, Seungmin usiadł koło Felixa, a Jeongin siadł na pierwszym lepszym miejscu, zaraz koło Changbina i Seungmina.

- Dobra! Czas zacząć - wykrzyczał Changbin, a Felix delikatnie się zachwiał, po czym spytał:

- Ale co zacząć? Czy to w ogóle będzie bezpieczne? - z delikatnym poruszeniem odpowiada mu Changbin

- Oj, sorry. Będziemy tylko grać w butelkę i czemu ty się boisz, czy to nie ty rozwaliłeś sobie palca aż do nieprzytomności? - zapytał Changbin, w pokoju było słychać również że ktoś się delikatnie zaśmiał. Felix zaczął się rozglądać po pokoju za tą osobą i jedyne co zobaczył to delikatny uśmiech Hyunjina z starszej klasy. Nie zdążył nawet do oglądać całego okręgu bo gra już się zaczęła. Mineły dwie rundy i butelka wykręciła Felixa.

- Prawda czy wyzwanie? - zapytał Jeongin, który kręcił butelką

- Prawda. - odpowiedział pewnie Felix, który wolał zachować bezpieczeństwo i wybrać bezpieczniejszą opcję

- Okej..... no to, czy ktoś tutaj ci się podoba? - cała uwaga spadła na Felixa, który takiej sytuacji chciał uniknąć. Blondyn porozglądał się po całym pokoju i nie zobaczył żadnej osoby która przykuła jego uwagę

- Nie, nie ma tu takiej osoby. - odpowiedział Felix, po czym pewnie zakręcił butelką, a ta skierowała się w stronę czerwonowłosego chłopaka, o pięknym własnoręcznie wykonanym wisiorku.

- Prawda czy wyzwanie? - zapytał Felix

- Prawda. - oznajmił Hyunjin

- Powtarzam pytanie. - powiedział Felix, bo uznał że nie ma godnego pomysłu na ciekawe pytanie

- Tak. - odpowiedział pewnie Hwang, a każdy kto nie patrzył się na niego się popatrzył. Felix zrobił oczy warte uwiecznienia przez prasę. Każdy zadawał pytanie o kogo chodzi, lecz Hyunjin nie odpowiadał na żadne pytanie. Spojrzał na Felixa i zakręcił butelką, butelka wskazała Seungmina.

- Prawda czy wyzwanie? - zapytał Hyunjin

- Wyzwanie. - odpowiedział pewnie Seungmin

- Zamknij się w szafie na 5 minut w szafie z Jeonginem ( wszystkie inne shipy z tej książki będą miały swoje osobne książki, w których będą bardziej rozwinięte dane sytuacje i dowiecie się co tam robili! -Minsuji). - oznajmił pewnie Hyunjin. I.N i Seungmin spojrzeli na siebie po czym niepewnie weszli do szafy. Po pięciu minutach wyszli i najprawdopodobniej udawali że obecna sytuacja nigdy się nie przydarzyła. Gra toczyła się jeszcze 5 rund, aż w końcu ktoś wymyślił wyzwanie aby Changbin wypił na raz całą szklankę soju, ponieważ było to jedyne co miał w domu a miało dodatek alkoholu.

————————————————————————————
Hejo! Wracam po długiej przerwie, i tak jak wspominałam w wcześniej opublikowanej informacji chaptery będą zawsze w niedziele, a ten jest wyjątkowo krótki ponieważ chcę go już opublikować żeby był przynajmniej w zaplanowanym przeze mnie czasie, ogólnie to 5 część miała już zakończyć pierwszy rozdział, no cóż. Coś nie poszło zgodnie z planem, może 6 część to zakończy (๑˃ᴗ˂)ﻭ, nigdy nie wiadomo! No a więc pa pa!
Miłego dnia/nocy ヽ(・∀・)ノ!

- Minsuji

Wrogowie Przyjaźni || HyunLix [PL] || 18+Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz